سه بازی سه امتیاز؛ پرسپولیس از شکست گریخت

تیم پرسپولیس مانند دیدارهای قبلی خود در این رقابت نیز در خط حمله خود نتوانست نمره قبولی به دست آورد

تیم فوتبال پرسپولیس با این تساوی در رده دهم جدول با ۱۱ امتیاز باقی ماند- عکس از خبرگزاری فارس

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه مسابقات لیگ برتر ایران در یکی از دیدارهای معوقه خود در تهران به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس به پیروزی در این دیدار احتیاج مبرم داشت تا بتواند قبل از دربی که قرار است روز دوشنبه هفته آینده برگزار شود، روحیه لازم را کسب بکند و بتواند جایگاه خود را نیزدر جدول بهبود ببخشد. تیم فوتبال سپاهان نیز که با مربی جوان خود محرم نویدکیا در دیدارهای اخیر خود نتایج قابل قبولی کسب کرده بود، برای گرفتن ۳ امتیاز به تهران آمده بود.

در نیمه نخست تیم‌ها بازی قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشند، تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی بسیار ضعیف ظاهر شد. آن‌ها حتی نتوانستند یک موقعیت گل روی دروازه سپاهان ایجاد کنند. ضعف در خط میانی پرسپولیس کاملاً مشهود بود و درگیری در میانه میدان بین هافبک‌های دو تیم برای تصاحب توپ کاملاً به چشم می‌آمد.

درابتدای نیمه دوم، تیم فوتبال پرسپولیس مقداری رو به جلوتر بازی را شروع کرد و به نظر می‌رسید که یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم حرکت و نفوذ از کناره‌ها را در دستور کار تیم قرار داده بود چون همان طور که از قبل هم مشخص بود آن‌ها فقط چشم به برد در این دیدار داشتند و تساوی برای آن‌ها حکم باخت داشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم سپاهان نیز چشم به ضد حملات داشت اما برنامه‌های دو تیم راه به جایی نبرد. مهم‌ترین اتفاق این دیدار بدون شک در دقیقه ۸۵ رخ داد که حامد لک دروازه‌بان جوان و آینده‌دار پرسپولیس در حالی که شرایط نامتعادلی داشت با یک نمایش فوق‌العاده، ناجی دروازه شد و تیم پرسپولیس را کماکان بدون شکست در این فصل از رقابت‌ها نگه داشت واین بازی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس مانند دیدارهای قبلی خود در این رقابت نیز در خط حمله خود نتوانست نمره قبولی به دست آورد و این مشکل در بازی مقابل استقلال برای آن‌ها سخت تمام خواهد شد. یحیی گل‌محمدی نیز در پایان بازی از تلاش بازیکنان خود تشکر کرد و به این نکته اشاره کرد که تیمش بازی نسبتاً خوبی ارائه کرده است و در خط حمله مقداری نا هماهنگی وجود دارد که به دلیل جوان بودن مهاجمان این موضوع رفع خواهد شد. نکته‌ای که در این بازی مشخص بود بازیکن جوانی در خط حمله پرسپولیس حضور نداشت و شاید یحیی به این شکل تصمیم داشت تا پیش از دربی به مشکلات اساسی تیم اشاره‌ای نکند.

تیم فوتبال پرسپولیس با این تساوی در رده دهم جدول با ۱۱ امتیاز باقی ماند و روز دوشنبه می‌بایست در مقابل تیم صدرنشین و آماده استقلال و محمود فکری قرار بگیرد.

بیشتر از ورزش