احتمال انتحاری بودن انفجار نشویل

پیش از این گفته شده بود که بقایای انسانی در محل حادثه یافت شده است

مجریان قانون در حال بررسی خانه مرد ۶۳ ساله‌ای هستند که گمان می‌رود با بمب‌گذاری ارتباط دارد - TERRY WYATT / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

رسانه‌های آمریکایی خبر دادند که عامل انفجار صبح روز کریسمس در نشویل احتمالا یک بمب‌گذاری انتحاری بوده است.

پیش از این گفته شده بود که بقایای انسانی در محل حادثه یافت شده اما معلوم نیست که متعلق به عامل یا عوامل حمله یا قربانیان باشد.

سی‌ان‌ان به نقل از دو مجری قانون که در جریان این پرونده هستند گزارش داد که مقامات اف‌بی‌آی روز یکشنبه گفته‌اند به دنبال مظنون دیگری نیستند.

قرار است از بقایای انسانی پیدا شده در محل آزمایش دی‌ان‌ای صورت گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خودروی منفجر شده ماموران اف‌بی‌آی را به خانه‌ای در انتیوک واقع در شمال شرق نشویل هدایت کرده و در حال جستجوی این خانه‌ هستند.

گمان می‌رود که فردی به نام آنتونی کویین وارنر،۶۳ ساله و ساکن نشویل با این انفجار در ارتباط بوده است. این فرد خودرویی داشته که شبیه خودروی منفجر شده است.

متخصصان خنثی‌سازی بمب، خانه را پاکسازی کرده‌اند تا محل برای ورود تیم جمع‌آوری شواهد امن باشند. محققان اکنون منتظر رسیدن تیم شواهد هستند.

انفجار نشویل ساعت شش و نیم صبح روز جمعه رخ داد. پیش از این انفجار، صدای ضبط شده‌ای که از خودروی پارک شده پخش می‌شد، از مردم می‌خواست محل را ترک کنند چون خودرو تا یک دقیق دیگر منفجر می‌شود.

بیشتر از جهان