کمپ منی پاکیائو حرف و حدیث در باره نبرد با امیرخان را رد می‌کند

مسابقه با پاکیائو هنوز برای خان یک رویا است

Mohd RASFAN / AFP

مدیر تبلیغات منی ‌پاکیائو، مشت زن فیلیپینی گفته او، به‌رغم ادعایی که می‌شود، قراردادی برای نبرد با امیرخان در عربستان سعودی در اواخر سال جاری امضا نکرده است، اما با قراردادی برای مسابقه موافقت شده است. خان، که در مسابقه‌ای در جده در ۱۳ ژوئیه بیلی دیب، بوکسور استرالیائی را شکست داد، و عنوان قهرمانی بین‌المللی بوکس  در ۶۷ کیلوگرم را به دست آورد، روز سه شنبه گفت او با قراردادی برای نبرد با پاکیائو در ریاض در ۸ نوامبر موافقت کرده است.

این بوکسور بریتانیائی به  رسانه‌های بریتانیا گفت پیکار با پاکیائو صورت خواهد گرفت حتی اگر روز شنبه در لاس وگاس به کیث ترومن آمریکایی ببازد.

فرد اشترنبرگ، مدیر تبلیغات پاکیائو به بی بی سی گفت «منی هیچ قراردادی امضا نکرده است. تا آنجا که من اطلاع دارم، حتی در این مورد بحث هم نشده است. او هشت هفته گذشته در اردوی تمرینی بوده است، چهار اردو در فیلیپین و چهار اردو در آمریکا، و در این مدت با امیر خان ملاقات نکرد.»

اشترنبرگ گفت او نمی‌داند چه چیزی موجب شد خان این ادعا را عنوان کند، و افزود « این سئوالی است که باید از امیر خان پرسیده شود.»

خان قرار بود دو سال پیش در امارات متحده عربی با پاکیائو قهرمان جهان رو به رو شود، اما توافقی صورت نگرفت.

پاکیائو، یکی از مشهورترین قهرمانان مشت زنی، در یک دوره ۲۴ ساله حضور در رینگ بوکس، ۶۱ پیروزی، هفت شکست و دو مساوی در کارنامه‌اش دارد.

خان ۳۴ پیروزی و پنج شکست داشته است.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© Reuters

بیشتر از ورزش