لباس‌های جدید آدیداس با تغییرات بدن زنان باردار رشد می‌کنند

بالاتنه‌هایی که در این مجموعه گنجانده شده از پارچه‌های بسیار کشی است که بدن را بدون آن که به آن فشاری وارد بیاورد در بر می‌گیرد

در تولید این مجموعه از فناوری «اِروُرِدی» استفاده شده که خانم‌های باردار را در طول حرکت‌های ورزشی و افزایش حرارت بدن خنک و خشک نگاه می‌دارد - ADIDAS

موسسه تولید لوازم ورزشی «آدیداس» نخستین مجموعه لباس‌های وزرشی دوران بارداری خود را عرضه کرده است. 

این مجموعه که با درنظر گرفتن ماه‌های مختلف بارداری طراحی شده است همراه با رشد جنین و تغییر فرم بدن زن، کش می‌آید. 

نکته اصلی در تولید این مجموعه راحتی و حمایت از جنین و نیز فراهم آوردن امکانات ورزش برای هر نوع شکل و اندازه بدن است. 

این مجموعه که از ۹ بخش تشکیل شده شامل بالاتنه و جوراب شلواری‌های سبک با پارچه کشی در اطراف شکم و سینه که با رشد جنین کش می‌آید و به همین دلیل می‌توان آن را در تمام طول بارداری و پس از زایمان مورد استفاده قرار داد. 

جوراب شلواری‌های سایز ۷/۸ به گونه‌ای ساخته شده که در ناحیه کمر آن به منظور حداقل فشار روی شکم از پارچه سبک‌تری استفاده شده است که می‌توان بسته به نیاز آن را تا زیر سینه بالا کشید یا برای راحتی بیشتر، زیر شکم نگاه داشت. 

بالاتنه‌هایی که در این مجموعه گنجانده شده از پارچه‌های بسیار کشی است که بدن را بدون آن که به آن فشاری وارد بیاورد در بر می‌گیرد. برش مورب آن با جلوی آن که بلندتر از پشت آن است، روی شکم را کاملا می‌پوشاند. 

در تولید این مجموعه از فناوری خاص آدیداس موسوم به «اِروُرِدی» استفاده شده که خانم‌های باردار را در طول حرکت‌های ورزشی وافزایش حرارت بدن خنک و خشک نگاه می‌دارد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آدیداس در پیروی از تعهدش به ‌عدم‌استفاده از مواد پلاستیکی، این مجموعه را از ترکیبی از مواد بازیافت شده موسوم به «پرایم گرین» تولید کرده است. 

ایمی آریانا، مدیر عمومی و آموزش جهانی آدیداس می‌گوید: «می‌دانیم که حرکت و فعالیت تاثیرات مثبت فراوانی بر سلامت فرد دارد و حقیقتا معتقدیم که ورزش برای همگان است. ما با ارائه این مجموعه گام دیگری در جهت فراگیرتر کردن محصولاتمان برداشته‌ایم. 

با توجه به تغییرات روزانه بدن در طول بارداری، لازم بود که ما با گروه‌های زنان باردار همکاری نزدیک داشته باشیم تا دقیقا نیازهای آن‌ها را برای لباس‌های ورزشی در سراسر دوران بارداری و پس از زایمان درک کنیم.»  

آریانا مجموعه این نظرات را «بسیار ارزشمند» توصیف کرد و گفت نتیجه آن مجموعه لباس‌هایی است که حفاظت و راحتی را در اولویت خود قرار می‌دهد.  

او می‌افزاید: «هر بخش از این لباس‌ها که از پارچه‌های ورزشی ویژه ما ساخته شده‌اند برای عملکرد بی‌عیب با هر حرکت ورزشی از پیلاتس گرفته تا تقویت عضله و رقص طراحی شده است.»  

بهای این لباس‌ها از ۲۰ پوند آغاز می‌شود و از روز ۴ دسامبر در تارنمای آدیداس در بریتانیا به فروش می‌رسدadidas.co.uk/maternity

© The Independent

بیشتر از زندگی