استقبال نیمار از پیوستن مسی به پاری سن-ژرمن

«می‌خواهم دوباره از بازی در کنار او لذت ببرم»

تابستان آینده قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا؛ جایی که او کل زندگی حرفه‌ای خود را تا به امروز در آن سپری کرده است، به پایان می‌رسد- J. BASSA / AFP

نیمار احتمال هم‌تیمی شدن مجدد را با لیونل مسی در فصل آینده و در پاری سن ژرمن مطرح کرد.

تابستان آینده قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا؛ جایی که او کل زندگی حرفه‌ای خود را تا به امروز در آن سپری کرده است، به پایان می‌رسد. نیمار که خود نیز قبلاً برای چهار سال در بارسا توپ می‌زده است، دوست دارد دوباره با مسی هم‌تیمی شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چهارشنبه گذشته، نیمار به دنبال پیروزی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد گفت: «آن چه که من بیش از همه می‌خواهم این است که دوباره از بازی با او لذت ببرم.»

وقتی از نیمار در مورد احتمال پیوستن مسی به پاری سن ژرمن سؤال شد، وی پاسخ داد: «او می‌تواند در نقش من بازی کند. من مشکلی ندارم که او جای من را بگیرد. مطمئناً سال آینده ما باید این کار را انجام دهیم.»

پاری سن ژرمن یکی از معدود باشگاه‌هایی است که توانایی مالی را برای خرید مسی دارد و مسی می‌خواهد که همچنان یکی از پول‌سازترین بازیکنان فوتبال جهان باقی بماند.

احتمال دیگر این است که مسی با سرمربی سابق خود در بارسلونا، پپ گواردیولا، که اینک هدایت منچسترسیتی را در دست دارد،  همکار شود. منچسترسیتی همینک شانس بیشتری برای جذب این برنده شش‌باره توپ طلا دارد.

این آخر هفته  با شرط‌بندی در Betfair در بازی‌های فوتبال می‌توانید ده پوند رایگان برای شرط‌بندی دریافت کنید. شرایط: حداقل ده پوند در یک بازی لیگ برتر در طول هفته شرط‌بندی می‌کنید و ده پوند رایگان که برای ۷۲ ساعت معتبر است، دریافت می‌کنید. اگر شرط را ببرید، ده پوند رایگان پس از کسر کارمزد قابل دریافت خواهد بود. 

© The Independent

بیشتر از ورزش