صندلی‌های خواب در پروازهای عادی لوفتانزا

این ایده جدید صندلی‌ها که «ردیف خواب» نام دارد، از تاریخ ۱۸ نوامبر تا اواسط ماه دسامبر آزمایش می‌شود

این قابلیت جدید در پروازهای ال اچ۵۰۶ و ال اچ۵۰۷ موجود است - Arne Dedert / POOL / AFP

خط هوایی «لوفتانزا»، صندلی‌های خواب جدیدی را برای مسافران پروازهای عادی (اکونومی)، مورد آزمایش قرار می‌دهد تا آنها را در تعدادی از مسیرهای بین قاره‌ای عرضه کند.

این ایده جدید صندلی‌ها که «ردیف خواب» نام دارد، از تاریخ ۱۸ نوامبر تا تاریخی در اواسط ماه دسامبر(هنوز تایید نشده است) در پروازهای طولانی بین فرانکفورت و سائو پائولو آزمایش می‌شود.

در واقع مسافرانی که در این مسیر پرواز می‌کنند این امکان را دارند که با رزو یک ردیف کامل، متشکل از سه یا چهار صندلی برای خودشان (در بخش پذیرش یا در بخش ورودی) تجربه پرواز عادی خود را ارتقا دهند.

این قابلیت جدید در پروازهای ال اچ۵۰۶ و ال اچ۵۰۷ موجود است که قیمت آن ۲۲۰ پوند و یا ۲۶۰ دلار آمریکا خواهد بود و پرداخت هزینه هم با کارت اعتباری انجام می‌شود.

صندلی‌ها برای استفاده خصوصی در طول پرواز است و بسته به میزان شلوغی پروازها، رزو از قبل امکان‌پذیر نیست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مسافران یک تشک و بالش نرم، کوسن و پتو نیز به عنوان بخشی از خدمات دریافت می‌کنند.

آنها هچنین گزینه الویت در سوار شدن را خواهند داشت؛ به این معنی که می‌‌توانند با مسافران پرواز تجاری سوار هواپیما شوند و نیز جلوتر از مسافران پرواز عادی در صف خود مستقر شوند.

این خط هوایی می‌گوید، با توجه به بازخورد مشتریان، این ایده را در سفرهای بین قاره‌ای بیشتری، در خطوط هوایی «لوفتانزا گروپ» ارائه خواهد کرد.

لوفتانزا تنها شرکت هوایی نیست که این صندلی‌های خواب را در پروازهای عادی خود پیشنهاد می‌دهد.

خط هوایی «ایر نیوزلند»، این طرح را برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ پیشنهاد داد.

«اکونومی اسکای‌کوچ» یک ردیف کامل از صندلی‌ها را عرضه کرد که به کاناپه تبدیل می‌شد و این قابلیت را داشت که با یک بزرگسال دیگر یا حتی یک خانواده جوان‌تر مورد استفاده قرار گیرد.

تعداد زیادی از خطوط هوایی مختلف در سراسر جهان نظیر خطوط فرعی و ارزان قیمت «ایر فرانس»، «جون» و «توماس کوک» نیز از همان موقع و قبل از ورشکستگی خود از این طرح تقلید کرده بودند.

© The Independent

بیشتر از جهان