محمد صلاح، نتیجه منفی آزمون کرونا، بازگشت به تمرین لیورپول

مهاجم مصری لیورپول هنگام بازی برای تیم ملی کشورش به کرونا مبتلا شد

یورگن کلاپ یکشنبه شب به ناچار محمد صلاح را از ترکیب تیمش در دیدار با لستر کنار گذاشت - MIGUEL MEDINA / AFP

آزمایش کرونای محمد صلاح مهاجم مصری باشگاه لیورپول منفی شد و یورگن کلاپ چشم به راه بازگشت وی به تمرینات در همین هفته است. 

صلاح که طی دو هفته گذشته برای انجام بازی‌های بین‌المللی در تیم ملی مصر حضور داشت و دچار بیماری کرونا شد و در پیروزی چشم‌گیر ۳-۰ لیورپول در برابر تیم لسترسیتی در بازی شب یک‌شنبه حضور نداشت که به هم‌امتیاز شدن مدافعان عنوان قهرمانی با تیم صدرنشین تانتهام هاتسپر منجر شد. 

آزمایش کرونای این مهاجم بین‌المللی مصر پس از ورود به قاهره مثبت شد و سپس آزمایش وی دوباره در چهارشنبه گذشته و در آستانه بازی لیورپول با لستر در لیگ برتر مثبت شد تا نتواند در بازی ورزشگاه انفیلد شرکت کند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما کلاپ بعد از پایان بازی اعلام کرد این هفته منتظر بازگشت این بازیکن ۲۸ساله به تمرینات است. این در حالی است که لیورپول باید روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با تیم آتلانتای ایتالیا بازی کند. 

کلاپ گفت: «آن طور که شنیده‌ام نتیجه آزمایش منفی شده است. فکر می‌کنم دیگر الان در تمام آزمایش‌ها نتیجه‌اش کاملاً عادی باشد. روز شنبه آزمایش‌های یوفا را داریم و کاملاً اطمینان دارم صلاح هم حضور دارد. او می‌تواند با ما تمرین کند.

طی دو روز آینده دو آزمایش داریم و او هم تحت آزمایش قرار می‌گیرد.» 

کلاپ همچنین تأیید کرد که نبی کیتا بازیکن میانی لیورپول نیز در بازی با لستر دچار آسیب زردپی پشت زانو شد و به ویرجیل فن‌دایک، جو گومز و ترنت آلکساندر-آرنولد مدافعان لیورپول در فهرست آسیب‌دیدگان پیوست. 

کیتا پس از ۵۳ دقیقه بازی از زمین بیرون رفت و نیکو ویلیامز جانشین او شد. 

کلاپ گفت: «کیتا از ناحیه زردپی پشت زانو احساس درد می‌کرد و نمی‌توانست به بازی ادامه دهد وگرنه تا پایان بازی می‌کرد.» 

کلاپ روز یکشنبه خط دفاعی را طوری جلوی لستر ساماندهی کرد که فابینهو به جوئل ماتیپ در دفاع وسط و جیمز میلنر در دفاع راست پیوست و  لیورپول یکی از چشم‌گیرترین بازی‌ها را تا این جای فصل انجام داد. 

گزارش‌های تکمیلی در خبرگزاری رویترز آمده است.

© The Independent

بیشتر از ورزش