شاهزاده رضا پهلوی «پیمان نوین» را اعلام می‌کند

دو شبکه تلویزیونی این پیام را به‌صورت مستقیم پخش می‌کنند

 ممکن است «پیمان نوین» در ادامه «ققنوس ایران» و برای معرفی طرحی برای ایران پس از جمهوری اسلامی باشد - TIM SLOAN / AFP

روز گذشته، شاهزاده رضا پهلوی با انتشار یک توییت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که ساعت ۷ عصر روز دوشنبه ۷ مهرماه به‌صورت زنده پیامی را خواهد خواند.

هنوز جزئیات کاملی از محتوای این پیام ویدئویی در دست نیست. رضا پهلوی در توضیح محتوای آن به گفتن این موضوع بسنده کرده که در سخنانش از «پیمان نوین» با مردم ایران سخن خواهد گفت و این اقدام، «پاسخی است به پیام‌های بشمار شما که به‌درستی نگران اکنون و آینده ایران هستید.»

شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال و شبکه یورتایم اعلام کرده‌اند پیام رضا پهلوی را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد. همچنین دسترسی به این پیام از طریق یوتیوب، اینستاگرام، فیس‌بوک و تلگرام نیز امکان‌پذیر است.

شاهزاده رضا پهلوی در سال‌های گذشته در واکنش به رویدادهای روز، پیام‌هایی صادر کرده است ولی این برای نخستین بار است که او به‌صورت مستقیم در مورد «پیمان نوین» سخن می‌گوید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اعتراضات دی‌ماه ۹۶ و آبان ۹۸، سرنگونی هواپیمای اوکراینی به دست سپاه، قتل رومینا اشرافی، انتخابات مجلس، قرارداد ۲۵ ساله با چین و قتل نوید افکاری در سال‌های گذشته با واکنش رضا پهلوی مواجه شده است.

آقای پهلوی در اسفندماه سال ۱۳۹۷ در دانشگاه جرج واشنگتن از پروژه‌ای علمی به نام «ققنوس ایران» پرده‌برداری کرد. او هدف این پروژه را استفاده از توان متخصصان و نخبگان برای بازسازی ایران پس از سرنگونی جمهوری اسلامی دانست.

ممکن است «پیمان نوین» در ادامه «ققنوس ایران» و برای معرفی طرحی برای ایران پس از جمهوری اسلامی باشد.   

بیشتر از