بازگشایی شهربازی دیزنی‌لند پاریس پس از چهار ماه

تمهیدات بهداشتی برای سلامت همگان رعایت خواهد شد

این تمهیدات شامل کاهش ظرفیت پذیرش، رعایت فاصله‌گذاری، تمهیدات تمیزکاری پیش‌رفته و پوشش اجباری ماسک برای تمام کارمندان و مهمانان بالای ۱۱ سال است - عکس از .disneylandparis

شهربازی دیزنی‌لند پاریس بعد از چهار ماه تعطیلی به خاطر شیوع ویروس کرونا، قرار است درهای خود را امروز، ۱۵ ژوئیه، به روی علاقه‌مندان باز کند.

این بازگشایی تدریجی شامل هر دو شهربازی دیزنی (پارک دیزنی‌لند و پارک استودیوی والت دیزنی)، هتل بی‌ کلاب دیزنی در نیوپورت و دهکده دیزنی می‌شود.

هم‌سو با توصیه‌های دولت فرانسه و مقامات محلی، این هتل پاریسی نیز طیفی از تمهیدات مختلف را برای ایمن و سلامت نگه داشتن مهمانان و کارمندان خود به کار بسته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این تمهیدات شامل کاهش ظرفیت پذیرش، رعایت فاصله‌گذاری، تمهیدات تمیزکاری پیش‌رفته و پوشش اجباری ماسک برای تمام کارمندان و مهمانان بالای ۱۱ سال است.

بازدیدکنندگان باید هنگام صف کشیدن از قوانین فاصله‌گیری اجتماعی پیروی کنند و بیش از دو هزار ایستگاه شست‌وشوی دست در سراسر هتل نصب شده است.

حتی کسانی که بلیت فصلی این شهربازی را دارند باید دوباره از قبل بلیت خریده و زمانی را برای حضور خود در پارک تعیین کنند.

در وسایل شهربازی هم بین هر سرنشین با نفر دیگر فضاهای خالی تدارک دیده شده است.

زمین بازی کودکان و خوش‌وبش سابق با شخصیت‌های کارتونی دیزنی موقتا تعطیل خواهند ماند.

راه‌پیمایی نورانی سنتی دیزنی هم فعلا لغو شده است.

ظرفیت صندلی‌های رستوران کاهش یافته و گزینه خرید برای بردن اضافه شده است و از پیش رزرو کردن میز در تمام رستوران‌ها «به شدت توصیه» می‌شود.

در تلاشی برای پیروی بیشتر از توصیه‌های جاری و ارتقای ایمنی و بهداشت شهربازی، کارمندان آن در این امور مورد تعلیم و آموزش قرار گرفته‌اند.

از مهمانان نیز خواسته می‌شود در «بررسی داوطلبانه وضعیت سلامت خود قبل از رفتن به شهربازی دیزنی‌لند پاریس» شرکت کنند.

این بررسی شامل تایید این است که هیچ یک از اعضای خانواده علایم کووید-۱۹ را نداشته یا تحت قرنطینه نبوده‌اند و هم‌چنین با کسی که به ویروس کرونا مبتلا شده یا مظنون به ابتلا بوده و خود را برای حداقل ۱۴ روز قرنطینه نکرده است تماسی نداشته‌اند.

توصیه مندرج در وب‌سایت این هتل می‌نویسد: «مهمانانی که نمی‌توانند تمام موارد مذکور را تایید کنند نباید از دیزنی‌لند پاریس بازدید نمایند.»

این توصیه افزود: «مجموعه ما به طور مرتب اقدامات و تمهیدات خود را تغییر خواهد داد تا با تمهیدات بهداشتی و ایمنی جاری منطبق باشد چرا که این وضعیت همواره در حال تغییر است و ما پیرو توصیه‌های مقامات فرانسه‌ایم.»

© The Independent

بیشتر از جهان