تام کروز بدون تبعیت از قرنطینه ۱۴روزه، به بریتانیا سفر می‌کند

این سفر برای ساخت فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» انجام می‌شود

تولید فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» به دلیل همه‌گیری کرونا متوقف شده بود-Thomas SAMSON / AFP

تام کروز از جمله بازیگرانی است که می‌تواند بدون نیاز به قرنطینه از ایالات متحده وارد بریتانیا شود.

به دنبال گفت‌وگوی تام کروز با الیور داودن وزیر فرهنگ بریتانیا، بازیگران و عوامل ساخت فیلم‌های پرمخاطب هالیوود که برای کار به بریتانیا سفر می‌کنند از قوانین سفر در قرنطینه ویروس کرونا معاف می‌شوند.

به واسطه این امر ساخت فیلم «مأموریت غیرممکن ۷» تام کروز، در ماه‌های آتی در استودیوهای برادران وارنر از سر گرفته می‌شود، آن هم بدون این که هنرمندان فیلم ملزم به اعمال قانون خودقرنطینگی ۱۴ روزه شوند.

واودن گفت: «پرمخاطب‌ترین فیلم‌های جهان و هم‌چنین برنامه‌های تلویزیونی بسیار سطح بالا در بریتانیا ساخته می‌شوند. خلاقیت ما، تخصص و تسهیلات مالیاتی موفق درصنعت نمایش‌مان نشان می‌دهد که مکانی مطلوب و دل‌خواه برای این پروژه‌ها در اختیار داریم که به نوبه خود، باعث تولید سرمایه بزرگی در اقتصادمان است.

ما می‌خواهیم این صنعت دوباره شکوفا شود بنابراین با معاف کردن تعداد کمی از افراد اصلی عوامل تولید و بازیگران از قانون قرنطینه، به بخشی از تعهد خود عمل کرده تا دوربین‌ها دوباره در امنیت خاطر کار خود را شروع کنند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

روز جمعه اعلام شد که ایالات متحده جزو کشورهایی نیست که از مزیت معافیت «راهروی سفر» در بریتانیا بهره‌مند می‌شوند، و به همین دلیل مسافران باید قانون ۱۴ روز خودقرنطینگی را رعایت کنند.

تولید فیلم ماموریت غیرممکن هفتم به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا از ابتدای کار متوقف شد و سایمون پگ درماه گذشته اعلام کرد که ادامه کار در ماه سپتامبر ازسر گرفته می‌شود.

دستیار اول کارگردان تامی گورملی به بی بی سی۴ گفت: «مشکل این جاست که ما یک فیلم معمولی و سطحی تولید نمی‌کنیم، ما یک فیلم دیدنی می‌سازیم و این همان چیزی است که مردم انتظار دارند.»

او ادامه داد: «انجام بعضی کارها مانند صحنه‌های مهیج فیلم یا صحنه‌های شلوغ بسیار دشوارند. ما نمی‌توانیم فیلم مأموریت غیرممکن بسازیم و صحنه جنگ و یا صحنه‌های ماشین‌رانی را در آن نگنجانیم.»

© The Independent

بیشتر از فیلم