کاربران توییتر پاسخ‌دهندگان به توییت‌هایشان را انتخاب می‌کنند

کاربران دیگر کماکان می‌توانند توییت مورد نظر را لایک کرده و یا آن را دوباره توییت کنند

این تست برای کاربران منتخب، روی اندروید، آی‌اواس، و اپ کامپیوتری قابل دسترس است - REUTERS

توییتر راه جدیدی را به شکل آزمایشی در اختیار کاربران گذاشته که از طریق آن می‌توان تعیین کرد چه کسی می‌تواند به توییت‌های آنان پاسخ دهد. 

افرادی که در این تست مشارکت دارند، این امکان را دارند که انتخاب کنند آیا مایلند همه امکان پاسخدهی به توییت آنان را داشته باشند، یا فالوئرهایشان، و یا فقط کسانی که در توییت نامشان ذکر شده است. 

کاربران دیگر کماکان می‌توانند توییت مورد نظر را لایک کرده و یا آن را دوباره توییت کنند، و یا با نظر خود آن را ریتوییت کنند اما امکان مشارکت در بحث با دیگر کاربرانی که «کامنت» می گذارند و پاسخ می‌دهند را ندارند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

توییتر گفت «این اقدام به افراد امکان می‌دهد که میزبان گفت‌وگو، مصاحبه و دیگر اشکال مکالمه‌های دعوتی، و فقط با گروه کوچکی از افراد یا تنها یک فرد باشند.» 

این تست برای کاربران منتخب، روی اندروید، آی‌اواس، و اپ کامپیوتری قابل دسترس است.  

شرکت توییتر در توییتی نوشت:‌ «ما با درصد کوچکی از کاربران در سطح جهان شروع می‌کنیم، بنابراین ببینید این امکان در عمل چطور کار می‌کند.» 

توییتر نوشت:‌
توییت‌ها درباره توییت خودتان را از دست ندهید. اکنون در آی‌اواس، می‌توانید ریتوییت‌های حاوی اظهارنظر را یکجا ببینید.

 

این تنها تغییری نیست که توییتر در پلتفرم خود اعمال کرده است؛ این شرکت در حال آزمایش درخواست کاربران برای امکان «ویرایش» توییت‌هایی است که در آن از زبان بی‌ادبانه یا نامناسب استفاده کرده‌اند و همچنین راهی جدید برای دیدن ریتوییت‌های همراه با اظهارنظر افراد برای کاربران است. 

© The Independent

بیشتر از جهان