ریانا با ۴۶۸ میلیون پوند دارایی در فهرست ثروتمندترین‌های بریتانیا

رتبه اول را «اندرو لوید وبر» و«پل مک کارتنی» به طور مشترک با ۸۰۰ میلیون پوند دارایی به خود اختصاص داده‌اند 

ریانا سال گذشته به لندن نقل مکان کرد -Larry Busacca/Getty Images/AFP

ریانا که با دارایی تقریبی ۴۶۸ میلیون پوند، ثروتمندترین خواننده زن جهان محسوب می‌شود، برای اولین بار در فهرست خواننده‌های ثروتمند بریتانیا قرار گرفته است. 

این خواننده پرآوازه که از سال گذشته به لندن نقل مکان کرده، در فهرست ثروتمندترین هنرمندان موسیقی نشریه ساندی تایمز بریتانیا، از ستاره‌هایی چون التون جونز و میک جگر، پیشی گرفته و رتبه سوم این لیست را از آن خود کرده است.  

رتبه اول را "اندرو لوید وبر" و "پل مک کارتنی" به طور مشترک با ۸۰۰ میلیون پوند دارایی به خود اختصاص داده‌اند. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بخش اعظم دارایی ریانا متعلق به سهام او در شرکت کالاهای لوکس فرانسوی «ال وی ام اچ»‌ است. مارک لوازم آرایشی«فنتی بیوتی» این شرکت، دارای ارزشی معادل ۲.۴۵ میلیارد پوند می‌باشد که سهم ستاره ۳۲ ساله موسیقی پاپ از آن ۱۵ درصد، به ارزش ۳۵۱ میلیون پوند برآورد می‌شود. 

رابرت واتس، که فهرست سالانه ثروتمندان را برای بی بی سی تهیه می‌کند،‌ گفته: «ریانا تعجب ما را برانگیخت. او در موقعیت خوبی برای رسیدن به جایگاه اولین هنرمند موسیقی میلیاردر در بریتانیا قرار دارد.» 

ریانا از سال ۲۰۱۶ میلادی، پس از انتشار آلبوم «انتی»، آلبوم جدیدی به بازار عرضه نکرده است. ریانا با دارایی ۴۶۸ میلیون پوندی خود نه تنها ثروتمندترین خواننده زن در بریتانیا، بلکه در جهان است. 

مدونا با ۴۶۲ میلیون پوند دارایی، در جایگاه دوم و سلین دیون با ۳۶۵ میلیون پوند در جایگاه سوم قرار دارند. 

فهرست کامل ثروتمندان، که برای سی و دومین سال پیاپی تهیه می‌شود و شامل جزئیات دارایی ۱۰۰۰ نفر از متمول‌ترین افراد در بریتانیاست، قرار است یکشنبه آینده منتشر شود. 

© The Independent

بیشتر از موسیقی