کرونا جشنواره موسیقی استانبول را تا پنج ماه دیگر به تعویق انداخت

بلیط‌های خریداری شده در تاریخ جدید برگزاری کنسرت همچنان معتبرند

تصویر گروه «ملودی‌های استانبول» در ۴۶امین جشنواره بین‌المللی موسیقی استانبول. برای نخستین بار از  بازار بزرگ استانبول جهت برگزاری برخی از کنسرت‌ها استفاده شد- Yasin AKGUL / AFP

بنیاد فرهنگ و هنر استانبول (İKSV) اعلام کرد که چهل و هشتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی استانبول که قرار بود بین ۲ تا ۲۵ ژوئن برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

این جشنواره که همه ساله از ژوئن سال ۱۹۷۳ برگزار می‌شود، قرار است به نیمه دوم سپتامبر موکول شود.

 

طبق بیانیه بنیاد فرهنگ و هنر استانبول (İKSV)، تیم جشنواره حتی‌الامکان همچنان با همان محتوا در تاریخ جدید جشنواره که با موضوع «دنیای روشن بتهوون» طراحی شده است، کار خود را ادامه می دهد.

در این بیانیه اعلام شده است که تاریخ جدید جشنواره و کلیه جزئیات آن برنامه در تارنما و حساب‌های کاربری جشنواره در رسانه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

گزارش شده است که بلیط‌های خریداری شده برای چهل و هشتمین جشنواره موسیقی استانبول، در زمان برگزاری کنسرت در تاریخ های جدید معتبر خواهد بود.

از این رو، شرکت‌ کنندگان حق دارند با توجه به تغییر تاریخ جشنواره، بلیط‌های خریداری شده را بازگردانند یا معاوضه کنند.

ارائه اطلاعات دقیق در مورد این روند از طریق نامه الکترونیکی در ماه ژوئن صورت می‌گیرد. اطلاعات لازم همچنین در تارنماهای بنیاد فرهنگ و هنر استانبول (İKSV) و جشنواره بین‌المللی موسیقی استانبول اعلام خواهد شد.

© IndependentTurkish

بیشتر از موسیقی