اسکار ۲۰۲۰؛ آل پاچینو می‌گوید مراسم پر استرس است

آل پاچینو برای بازی در فیلم «آیریش من» نامزد دریافت اسکار شده است

آل پاچینو و رابرت دنیرو- REUTERS/Danny Moloshok

آل پاچینو، هنرپیشه پرسابقه هالیوود، اذعان کرده که هرگز نمی‌دانسته در مقابل نامزدی دریافت جایزه اسکار چه واکنشی نشان بدهد و این که کل این مراسم «قدری پر استرس» است.

پاچینو در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز افشاء کرد که سه فرزند بزرگسالش در مراسم اسکار ۹ام فوریه همراه او خواهند بود. آل پاچینو برای بازی در نقش دوم در فیلم «آیریش من» نامزد دریافت اسکار شده است.

وقایع فیلم اسطوره‌ای و جنایی مارتین اسکورسیزی در دوره پس از جنگ جهانی دوم در آمریکا اتفاق می‌افتد. فیلم از دید کاراکتر رابرت دِ نیرو، فرانک شیران روایت می‌شود که در جنگ شرکت کرده و اکنون یک قاتل حرفه‌ای است. 

پاچینو در مورد جوایز اسکار گفت: «فکر می‌کنم برای آن‌هایی که مراسم را تماشا می‌کنند، جالب  است ...اما بخشی از آن بودن قدری پر استرس است.»

او در ادامه گفت:«وقتی جوانتر بودم (شهرت) برایم مفهوم دیگری داشت تا الان. حالا سعی می‌کنم به آن به عنوان همان چیزی که هست نگاه کنم، می‌دانید، تحسینش می‌کنم، و کل این واقعیت که حضور دارم... .

«خیلی خوشحالم، سه فرزندم را با خودم به مراسم می‌آورم، با من می آیند. می‌دانید، برای بچه‌ها هم خوب است، تفریح است. برای همه تفریح است.»

پاچینو برای دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش دوم با «جو پِشی» همبازیش در آیریش من رقابت می‌کند که در این فیلم نقش «جیم هوفا»، رهبر اتحادیه کارگری را بازی کرد. ایندو پیش از این در سال ۱۹۹۱ هم برای همان جایزه، پاچینو برای فیلم «دیک تریسی» و پشی برای «گود فلاز» رقابت کردند. 

در این رقابت پشی اسکار را از آن خود کرد و پاچینو اسکار بهترین بازیگر را برای ارائه کاراکتر سرهنگ فرانک اسلید در فیلم «رایحه یک زن» ربود.

برد پیت هم یکی از نامزدهای محبوب دریافت بهترین بازیگر نقش دوم در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی کوئنتین تارانتینوست.

پوشش مراسم اسکار ما را در اینجا دنبال کنید:

https://www.independent.co.uk/topic/oscars-2020

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر