پالادیوم لندن، پرده را انداخت تا مدونا زودتر برنامه‌اش را تمام کند

در ویدیویی که در پایان کنسرت مدونا از او گرفته‌اند، این خواننده آشکارا عصبانی است

در آن ویدیو مشخص است که پرده‌های روی صحنه بسته می‌شوند، ولی صحنه هنوز روشن است و صدا نیز قطع می‌شود - KEVIN WINTER / AFP

مدونا ادعا کرده است که پالادیوم لندن، پرده را انداخته است تا او را مجبور کند که زودتر برنامه‌اش را تمام کند، و این تالار کنسرت را به «سانسور» متهم کرده است، اما پالادیوم لندن چنین ادعایی را رد کرده است.

این خواننده در جریان اقامتش در لندن، روز چهارشنبه ۵ فوریه آلبوم مادام ایکس خود را اجرا می‌کرد. او ویدیویی از این رخداد را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرد و پیامی نیز با این عنوان زیر آن نوشت: «کار اصلی هنرمندان، بر هم زدن آرامش است.»

 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آن ویدیو مشخص است که پرده‌های روی صحنه بسته می‌شوند، ولی صحنه هنوز روشن است و صدا نیز قطع می‌شود.

صدای مدونا در ویدیو می‌آید که می‌گوید: «سانسور. سانسور فلان فلان شده. مادر ق...ها. ک... لق‌تان.»

سپس همراه رقصنده‌های پشت سرش به صحنه باز می‌گردد و به اجرای آخرین ترانه‌اش «برمی‌خیزم»، بدون همراهی موسیقی ادامه می‌‌دهد. در آن حال، چراغ‌های صحنه هنوز روشن بودند و بلندگویش خاموش بود.

او نوشت: «پنج دقیقه از ساعتی که قرار بود خاموشی بدهند، گذشته بود. اما یک ترانه دیگر مانده بود و پالادیوم تصمیم گرفت پرده سراسری فلزی را که نه تن وزنش بود، پایین بیاورد و ما را سانسور کند.»

«خوشبختانه پرده تا نیمه که پایین آمد، متوقفش کردند و کسی آسیبی ندید... دم تماشاچیان گرم که هیچ‌یک از جایشان تکان نخوردند و ما را تنها نگذاشتند.»

هوادارانی که در این اجرای زنده حضور داشته‌اند، در توییت‌هایشان ادعا کرده‌اند که کارکنان پالادیوم برق‌ها را خاموش و صدا را قطع کرده‌اند. بنا بر گزارش‌ها، مدونا پیش از آن که به صحنه بازگردد، با کارکنان سالن بگومگو کرده است.

این تالار نمایش در بیانیه‌ای با رد ادعای مدونا، گفته است: «در اجرای دیشب هرگز کارکنان پالادیوم لندن نه پرده سراسری آهنی را پایین آورده‌اند و نه قصد این کار را داشته‌اند.»

تالارهای همایش ممکن است به خاطر ادامه برنامه بیش از مهلت معین، جریمه شوند.

اجرای تور مادام ایکس مدونا به خاطر صدمه‌ای که روشن نیست دقیقاً چه بوده است، چندین بار به تعویق افتاده است. خودش می‌گوید این آسیب باعث شده است که «درد شدیدی» داشته باشد.

ایندیپندنت به اولین شب اجرای مدونا در پالادیوم چهار ستاره داده است و منتقد این خبرگزاری، کیت هاچینسون، به این کنسرت عنوان «نمایشی چشم‌چرخان و شبیخون سمعی بصری» داد.

اقامت مدونا در لندن برای اجرای مادام ایکس قرار است تا اواسط فوریه ادامه داشته باشد. پس از آن، او به لوگراند رکس پاریس می‌رود و تا اواسط ماه مارس نیز آن جا می‌ماند.

© The Independent

بیشتر از موسیقی