خیره‌کننده‌ترین حضورها بر فرش قرمز کن ۲۰۲۴

در جشنواره امسال، علاوه بر طراحان بنامی که اغلب لباس‌های چهره‌های مشهور را طراحی می‌کنند، طراحان مد عرب و ترکیه‌ای نیز حضور چشمگیری داشتند

دمی مور در پیراهنی از اسکیاپارلی روی فرش قرمز جشنواره فیلم کن ۲۰۲۴-Instagram/demimoore

هفتادوششمین دوره یکی از شیک‌ترین جشنواره‌های فیلم با حضور انبوهی از کارگردانان، بازیگران و نویسندگان در کن فرانسه به پایان نزدیک می‌شود.

به گزارش سی‌ان‌ان، امسال گرتا گرویگ، کارگردان «باربی»، لیلی گلادستون، ستاره «قاتلان ماه کامل» و اوا گرین، بازیگر «جیمز باند»، به همراه آنتونیون بایون، کارگردان اسپانیایی، و ابرو سیلان، فیلمنامه‌نویس ترکیه‌ای، اعضای هیئت داوران جشنواره‌ بودند.

در جشنواره کن ۲۰۲۴، فیلم «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه» با بازی آنیا تیلور جوی و پروژه پرسروصدا و ۱۲۰ میلیون دلاری فرانسیس فورد کاپولا با نام «مگاپولیس» با بازی آدام درایور و اوبری پلازا برای اولین بار اکران شدند و اما استون هم برای دومین سال متوالی، با فیلمی از یورگوس لانتیموس با نام «انواع مهربانی» در کنار هانتر شفر، جو آلوین و مارگارت کوالی، به کن آمد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما علاوه بر نمایش فیلم‌‌، این شهر واقع در جنوب فرانسه در ۱۲ روز گذشته یک صحنه تمام‌عیار مد هم بود. دمی مور با لباس مجسمه‌مانندی از اسکیاپارلی، هانتر شفر در پیراهن ساتن آبی خیره‌کننده آرمانی پریوه (Armani Privé) و نائومی کمبل با لباس قدیمی (Vintage) درخشان شانل که اولین بار سال ۱۹۶۶ در نمایش مد این نشان تجاری پوشیده شد، همگی لحظاتی جاودانه‌ خلق کردند.

در جشنواره امسال علاوه بر طراحان بنامی که اغلب لباس‌های چهره‌های مشهور را طراحی می‌کنند، طراحان مد عرب و ترکیه‌ای نیز حضور چشمگیری داشتند. به طوری که خانه‌‌مد‌های عربی چون الی صعب، تونی وارد، جورج حبیقه، زهیر مراد و سعید کبیسی سبک چهره‌هایی چون اوا لونگوریا، هایدی کلوم و جین فوندا را طراحی کردند و اوزگور ماسور، نیدرت تاجیراوغلو و نیهان پکر هم نشان‌های تجاری ترکیه‌ای بودند که لباس‌هایشان را روی فرش قرمز کن به نمایش گذاشتند.

در ادامه برخی از بهترین سبک‌های جشنواره کن ۲۰۲۴ از نگاه سی‌ان‌ان را می‌بینیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر از مُد و زیبایی