فیلم خرید کیت میدلتون شکاک‌ها را قانع نکرد

مجری سرویس جهانی بی‌بی‌سی مدعی شد خانمی که در وینزر خرید می‌کند کیت نیست

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون

داستان «شاهزاده خانم گمشده» پس از اینکه کیت میدلتون ۴۲ ساله در حال خرید از یک فروشگاه محلی دیده شد، وارد مرحله جدیدی شد. سونیا مک لاگلان خبرنگار سرویس جهانی بی‌بی‌سی یکی از افرادی بود که باور نکرد زنی که با شاهزاده ویلیام دیده شد کیت میدلتون باشد.

مجری ورزشی سرویس جهانی بی‌بی‌سی مدعی شد خانمی که در ویندزور خرید می‌کند «بدیهی است که کیت نیست» و «این نگران‌کننده است که روزنامه‌ها این را به‌عنوان واقعیت گزارش می‌کنند». این اظهارنظر باعث شد هایدی آگان، زنی که در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «بدل کیت میدلتون» شهرتی به هم زده حضور خود در این ویدئو را تکذیب کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در یک ویدئوی که نشریه‌های بریتانیایی از جمله سان، تصاویری از آن را روی صفحه اول خود منتشر کردند، میدلتون «شاد، سالم و آرام» و همسرش شاهزاده ویلیام، ۴۱ ساله، در تعطیلات آخر هفته در فروشگاه محصولات مزرعه در نزدیکی محل اقامتشان دیده می‌شود. نشریه آمریکایی نیویورک پست با کنار هم گذاشتن شایعه‌های قبلی و واکنش‌ها به ویدئوی منتشرشده نوشت ویدئوی خرید کیت میدلتون پاسخ کاملی به سوال کیت میدلتون کجاست نبود و شکاک‌ها را قانع نکرد.

به گزارش این نشریه، در ویدیویی که به دست روزنامه سان رسید، میدلتون را می‌بینیم که لبخند می‌زند و به نظر می‌رسد که روحیه‌اش خوب است و به‌سرعت راه می‌رود. او معمولی و بدون آرایش به نظر می‌رسد. مویش بلندتر از قبل است و کیف خریدش را حمل می‌کند؛ اما برخی از شکاکان رسانه‌های اجتماعی هنوز شک دارند که زنی که در ویدئو دیده می‌شود واقعا کیت میدلتون باشد.

یک تحلیلگر امور سلطنتی با اشاره به عکسی که میدلتون در ماشین با مادرش کارول میدلتون در ۴ مارس منتشر شد، در مورد این ویدیو گفت: ـ «واقعا شبیه او نیست و قطعا شبیه فردی که در ماشین با کارول] مادر کیت[ دیدیم، نیست.»

یکی دیگر از ناظران سلطنتی با ادعای اینکه این که این زن کیت نیست و «بدل» اوست گفت: «استخوان‌های گونه بلندتر، لبخند متفاوت، راه رفتن متفاوت، اندام لاغرتر. کیف حمل بعد از جراحی شکم.»

سیستم سلامت عمومی بریتانیا به افرادی که جراحی گسترده در ناحیه شکم داشته‌اند توصیه می‌کند: «بعد از جراحی بزرگ شکمی با یک برش بزرگ حدود دو تا سه ماه طول می‌کشد تا بتوانید راحت حرکت کنید... از بلند کردن وزنه‌های سنگین‌تر از ۲ تا ۳ کیلوگرم خودداری کنید.»

در بیانیه سلطنتی عبارت «از پیش تعیین‌شده» آمده بود که با برنامه سفر مشترک کیت و ویلیام به رم در ایتالیا که برای اوایل بهار ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده بود، همخوانی نداشت. هفته گذشته، خدمه کیت میدلتون ادعا کردند که در هفته‌های اخیر شاهزاده خانم را ندیده‌اند یا با او صحبت نکرده‌اند و تا پس از عمل جراحی از مشکلات سلامتی او آگاه نبوده‌اند. 

زمانی که کاخ کنزینگتون عکسی به مناسبت روز مادر در بریتانیا از میدلتون در حال لبخند زدن با فرزندانش منتشر کرد، شرایط عجیب‌تر شد. این عکس قرار بود به گمانه‌زنی‌ها در مورد غیبت میدلتون در کانون توجهات پایان دهد، اما نتیجه معکوس داد. خبرگزاری‌ها گفتند این عکس «دستکاری‌شده» است.

کیت آخرین بار در روز کریسمس (۲۵ دسامبر) کنار دیگر اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا و هنگام خروج از کلیسای ساندرینگهام میان مردم دیده شد. او کاملا سالم و سرحال به نظر می‌آمد و در ویدیوهایی که از این روز منتشر شد، به روال همیشه با مردم گفت‌وگو می‌کرد.  اطلاع‌رسانی اندک مقامات کاخ کنزینگتون تئوری‌های توطئه در مورد محل اقامت او و دلیل غیبت طولانی او در شبکه‌های اجتماعی را بیشتر کرد.

بیشتر از زندگی