در کمال ناباوری نادال از مسابقات تنیس اوپن استرالیا حذف شد

تا قبل از اين ديدار دومينيك تيم در هيچ یک از مسابقات خود با نادال، موفق به پيروزی نشده بود

بازماندن مرد شماره يك تنيس جهان و بخت اول قهرمانى در مسابقات تنيس اوپن استراليا - DAVID GRAY / AFP

مرد شماره يك تنيس جهان و بخت اول قهرمانى در مسابقات تنيس اوپن استراليا، در کمال ناباورى از رسيدن به مرحله نيمه پايانى باز ماند و روياى دستيابى جام قهرمانى براى بار دوم، كماكان برای او دست‌نيافتنى باقى ماند. در اين ديدار حساس، كه نزديك به چهار ساعت به طول انجاميد، نادال رو در روى دومينيك تيم، از اتريش، قرار گرفت.

تا قبل از اين ديدار دومينيك تيم در هيچ یک از مسابقات خود با نادال، موفق به پيروزی نشده بود و همين موضوع كار را از لحاظ روانى براى نادال آسان‌تر می‌كرد. بازى در ست اول با سرعت بسيار بالا و ضربات پرقدرت از سوى هر دو بازيكن پيگيرى می‌شد و در حالى كه نادال فقط يك گيم تا پيروزى فاصله داشت، تيم نخستین ست را در تايبرك با نتيجه ۷-۶ از آن خود کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ست دوم نیز مانند ست اول، بازی بسیار نزدیک پیش رفت و این تنیس‌باز اتریشی بود که توانست از موقعیت‌ها استفاده بهتری بکند و ست دوم نیز ۷-۶ به نفع او تمام شد. در ست سوم نادال عملکرد بهتری داشت و‌ ست را ۶-۳ پیروز شد تا به ادامه بازی امیدوار شود. اما در نهایت این تیم جوان بود که در ست چهارم نیز موفق شد با حساب ۷-۶ پیروز شود و با حذف نادال راهی مرحله نیمه پایانی شد.

در دیگر دیدار این مرحله، الکساندر زورف از آلمان، به مصاف استانیسلاس واورینکای سویسی رفت و برخلاف تصور همگان، در یک بازی بسیار دیدنی موفق شد قهرمان سابق این مسابقات را در چهار ست شکست دهد و برای اولین بار به مرحله نیمه پایانی یک مسابقه گرند اسلم صعود کند. بدین ترتیب دومینیک تیم در مرحله نیمه پایانی به مصاف الکساندر زورف خواهد رفت.

بیشتر از ورزش