ترفند آرایش چشم ملکه کامیلا او را جوان‌تر نشان می‌دهد

چند دهه است که ملکه کامیلا خط ثابتی را در نشان دادن زیبایی صورت و موهایش حفظ ‏کرده است

 آرایشگرهای ملکه بریتانیا به او کمک می‌کنند تا در رویدادهای رسمی آراسته و باوقار باشد-AFP

ملکه کامیلا از ترفندی در آرایش چشم بهره می‌برد که پوست دور چشم را صاف‌تر می‌کند و به صورت ظاهری جوان‌تر می‌دهد. این سبک آرایش برای افرادی که علاقه‌ای به جراحی‌های زیبایی ندارند، اما می‌خواهند چین‌وچروک دور چشم را کمی پنهان کنند، بسیار کاربردی است.

 آرایشگرهای ملکه بریتانیا به او کمک می‌کنند تا در مراسم رسمی آراسته و باوقار باشد. با توجه به اینکه کامیلا سبک لباس و آرایش شخصی خاص خودش را دارد، آرایشگران باید مراقب باشند از خط قرمزهای او عبور نکنند.

این هنرمندان با به‌ کار بردن  چند ترفند قدیمی و کاربردی آرایشی باعث شده‌اند ملکه در هر رویدادی سرحال و شاداب به نظر برسد.

ترفند سایه چشم ملکه کامیلا به استفاده از برخی از بهترین سایه‌های کرمی متکی است تا روشنی طبیعی خاصی به درون چشمانش بیفزاید که درخشش جوانی را تداعی می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سارا آملیا فاگ، متخصص آرایش چشم و ابرو، معتقد است: «استفاده از سایه چشم ‌سفید یا روشن‌کننده‌ها در گوشه‌های داخلی چشم شیوه آرایش کلاسیکی است که می‌تواند چشم‌ها را درخشان و زیباتر کند. روشی است که بسیاری از افراد خانواده سلطنتی، از جمله ملکه کامیلا، برای ایجاد ظاهری با طراوت و روشن استفاده می‌کنند.»

استفاده از سایه سفید یا روشن در ناحیه مجرای اشک چشم‌ها را می‌کشد و بازتر و بیدارتر نشان می‌دهد.

این متخصص آرایش به نشریه «وومن اند هوم» گفت: «توصیه می‌کنم از روشن‌کننده مایع استفاده کنید، زیرا نسبت به پودر قوام بیشتری دارد و ماندگارتر و درخشان‌تر است. قوام این روشن‌کننده کار کردن با آن را آسان می‌کند و این امکان را می‌دهد که بستری بدون ترک برای سایه چشم آماده کنید.»

چند دهه است که ملکه کامیلا خط ثابتی را در نشان دادن زیبایی صورت و موهایش حفظ کرده است. او ۳۵ سال مشتری ثابت جو هانسفورد بود. حدود ۱۵ سال هم است که آرایش صورتش کار مارینا سندووال است که با او در سالن موی هانسفورد آشنا شد. سندووال، که مسئولیت آرایش روز تاج‌گذاری ملکه کامیلا را بر عهده داشت، می‌خواست پوست کامیلا به‌طور طبیعی بدرخشد. او در مصاحبه با هارپر بازار گفت: «آرایش چشم‌های او ساده و در عین حال اثرگذار بود. می‌خواستم چشمان آبی زیبایش را برجسته کنم. بنابراین، از خط چشم مایع و ریمل مشکی پررنگ استفاده کردم[...] با توجه به اینکه تکیه زیادی روی چشم‌ها بود، رنگ صورتی ملایم را برای لب‌ها انتخاب کردم.»

 البته اطرافیان کامیلا معتقدند همه‌چیز به آرایش او مربوط نیست، بلکه او و شاه چارلز به‌دلیل سبک زندگی سالمی که دارند نسبت به هم‌سن‌وسال‌هایشان جوان‌تر به نظر می‌آیند. کلر ویلیامز، متخصص زیبایی و پوست، معتقد است که کامیلا «به‌دلیل استفاده از فراورده‌های ارگانیک و عسل طبیعی به داشتن پوستی جوان‌تر شناخته‌ شده است.»

بیشتر از مُد و زیبایی