دعوت مدونا از بریتنی اسپیرز برای برگزاری اجرای مشترک پس از ۱۵ سال

مدونا و بریتنی در مراسم جوایز موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی در اوت ۲۰۰۳ با بوسیدن یکدیگر روی صحنه اجرا، هیاهوی زیادی به پا کردند

دوستی مدونا و بریتنی به سال‌ها پیش برمی‌گردد، و مدونا یکی از مهمانان مشهور جشن ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری در ژوئن ۲۰۲۲ بود-AFP

مدونا می‌خواهد بریتنی اسپیرز در یکی از کنسرت‌های آینده او را همراهی کند.

پیج سیکس به نقل از یک منبع اطلاعاتی اختصاصی خود گزارش داد که مدونا امیدوار است به زودی بریتنی اسپیرز را روی صحنه یکی از اجراهای تور «سلبریشن» (Celebration) خود، ببیند.

مدونا که هفته گذشته تولد ۶۵ سالگی خود را در لیسبون پرتغال به همراه شش فرزندش جشن گرفت، پس از بهبودی از بیماری که منجر به بستری شدن او در بخش مراقبت‌های ویژه در اوایل تابستان شد، آرام آرام تمرینات تور خود را آغاز می‌کند.

ظاهرا پس از تغییراتی که در تقویم کنسرت مدونا اتفاق افتاده است، او تمایل دارد که اسپیرز در یکی از پنج کنسرت او در لس‌آنجلس در ماه مارس حضور پیدا کند.

دوستی مدونا و بریتنی به سال‌ها پیش برمی‌گردد، و مدونا یکی از مهمانان مشهور جشن ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری در ژوئن ۲۰۲۲ بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های مدونا برای این اجرای مشترک، جشن گرفتن بیستمین سالگرد همکاری موفق آنها در قطعه «من در برابر موسیقی» است که در اکتبر ۲۰۰۳ منتشر شد.

به گفته پیج سیکس، مدونا ابتدا می‌خواست بریتنی در تور امسال به آنها ملحق شود، اما همه چیز به خاطر بیماری او به تعویق افتاد.

مدونا و بریتنی در مراسم جوایز موزیک ویدیوی ام‌تی‌وی ( MTV Video Music Awards) در اوت ۲۰۰۳ با بوسیدن یکدیگر روی صحنه اجرا، هیاهوی زیادی به پا کردند.

بریتنی اسپیرز آخرین بار در تور پرسود «استیکی اند سوییت» مدونا در نوامبر ۲۰۰۸، یک سال پس از طلاق از کوین فدرلاین، به ستاره پاپ روی صحنه پیوست.

اسپیرز که در نوامبر ۲۰۲۱ پس از ۱۳ سال از حکم قیمومیت پدرش رها شد، از اکتبر ۲۰۱۸ در انظار عمومی اجرا نداشته است. هر چند هفته گذشته، پیج سیکس اعلام کرد که او در بحبوحه طلاق از اصغری، در حال برنامه‌ریزی آلبوم جدید است.

در همین حال، پیج سیکس از قول منبع اطلاعاتی خود نوشت که مدونا، پس از گذراندن دوره بیماری، بسیار سالم است و آماده می‌شود تا تمام گروه خود را ماه آینده برای آغاز تور پرطرفدار «سلبریشن» در ۱۴ اکتبر در لندن، به این شهر بفرستد.

به گفته این منبع، برخی از اجراهای رقص مدونا محدودتر شده تا اجرا برای او دشوار نباشد. او بیشتر از اینکه بخواهد با رقصندگان پشتیبان هم‌گام و هم‌رقص باشد، نقش رهبر گروه را ایفا خواهد کرد.

مدونا در ویدیویی که به مناسبت شصت و پنجمین سالگرد تولدش در اینستاگرام منتشر کرد، «از زنده بودن» تشکر کرد و گفت که دوباره می‌تواند کفش‌های رقصش را بپوشد.

بیشتر از زندگی