بهترین جواهرات در شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ۲۰۲۳

برخی از میهمانان جواهرات ظریفی از مروارید داشتند، درحالی‌که برخی دیگر، مانند کیم کارداشیان، خود را به‌طور کامل با رشته‌های درخشان مروارید پوشانده بودند

اولین دوشنبه ماه مه برای عاشقان مد تنها یک معنا دارد: شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن!-AFP

شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن امسال به گرامیداشت طراح افسانه‌ای کارل لاگرفلد اختصاص داشت و به گفته انستیتو لباس موزه که متولی این جشن خیریه است، هم جشن و هم نمایشگاه «به بررسی روش‌شناختی هنری و واژگان سبک طراحی‌های کارل لاگرفلد ازطریق مضامین تکرارشونده در بیش از ۶۵ سال فعالیت، از دهه ۱۹۵۰ تا مجموعه پایانی او در سال ۲۰۱۹، پرداختند.»

در این مراسم جواهرات زیادی وجود داشت که به این طراح مد فقید ادای احترام می‌کرد. در این میان،  رشته‌های مروارید روی حلقه‌ها، گوشواره‌ها و گردنبندها انتخاب‌ محبوب‌تری بود. این جواهر مورد علاقه شانل است، خانه مدی که کارل ۳۶ سال از دوران کاری خود، طراح اصلی آن بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از آن‌جایی‌که موضوع مراسم شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن ۲۰۲۳ بزرگداشت خاطره و میراث کارل لاگرفلد در دنیای مد بود، تعجبی نداشت که نمادهای این طراح فقید، ازجمله تزئینات پردار، کت‌وشلوارهای شیک و تزئینات گل‌دار، در مت گالا فراوان دیده شود؛ اما شاید یکی از واضح‌ترین نشانه‌ها از ادای احترام مهمانان به کار این اسطوره مد، حضور بی‌شمار و چشمگیر مروارید بود.

برخی از میهمانان جواهرات ظریفی از مروارید داشتند، درحالی‌که برخی دیگر، مانند کیم کارداشیان، خود را به‌طور کامل با رشته‌های درخشان مروارید پوشانده بودند. کارلی کلوس نیز دومین بارداری خود را با نمایش شکم برآمده‌اش که با کمربند مروارید الهام‌گرفته از دهه ۹۰ پوشانده شده بود، به دنیا اعلام کرد.

سلما هایک، لیزو، سرنا ویلیامز، آوا مکس و فیبی بریجرز از دیگر چهره‌هایی بودند که در تزئینات لباس و جواهرات خود به مروارید روی آورده بودند.

یکی دیگر از اشارات به شانل به لطف ریانا با دستبند سیاه‌وسفید فولکو (Fulco) بود که از سرآستین‌های صلیب مالتی که وردورا در دهه ۱۹۳۰ برای شانل طراحی کرد، الهام گرفته شده بود.

کارا دلوین با پوشاندن خود در جواهرات کروم هارتس (Chrome Hearts) نقره عیار گوتیک به لاگرفلد ادای احترام کرد. جواهرات این برند لوکس مستقر در لس‌آنجلس محبوب کارل بود و او به‌ندرت در انظار عمومی بدون جواهرات کروم هارتس خود دیده می‌شد.

در شب‌نشینی مد موزه متروپلیتن (مت گالا) ۲۰۲۳ جواهرات الماس خیره‌کننده بسیاری نیز وجود داشت؛ سربند سفارشی برند مسیکای دوجا کت با الماس مرکزی گلابی‌شکل ۷ قیراطی آن یکی از این قطعات بود؛ و چگونه می‌توان به گردنبند تیفانی دوا لیپا با آن الماس ۲۰۰ قیراطی چشم‌گیر اشاره نکرد؟

همچنین زمانی که پریانکا چوپرا گردنبند تماشایی بولگاری خود را به نمایش گذاشت، غوغایی روی فرش قرمز برپا شد. این قطعه دارای الماس بسیار کمیاب ۱۱.۶ قیراطی فانتزی لاگونا بلو بود که در ساتبی فروخته خواهد شد و انتظار می‌رود قیمت آن ۲۵میلیون دلار باشد!

بیشتر از مُد و زیبایی