شکست فیلم «فرشتگان چارلی» در گیشه

دفاع الیزابت بنکس از فیلم «فرشتگان چارلی» به‌رغم فروش فاجعه‌آمیز

الیزابت بنکس، الا بالینسکا، کریستن استوارت و نائومی اسکات در لس آنجلس نوامبر ۲۰۱۹ Jon Kopaloff / AFP

الیزابت بنکس، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، تهیه‌کننده و ستاره بازسازی فیلم «فرشتگان چارلی» بعد از فروش فاجعه‌آمیز این فیلم در گیشه در هفته اول افتتاح در سینماهای ایالات متحده از آن دفاع کرد.

این فیلم اکشن و طنز که بازسازی فیلم‌هایی قدیمی‌تر به همین نام است و بازیگرانی نظیر کریستن استوارت، نائومی اسکات و الا بالینسکا در آن نقش‌آفرینی می‌کنند، در سه روز اول پخش تنها هشت میلیون دلار فروخته است. از قرار معلوم ساخت این فیلم ۴۸ میلیون دلار هزینه برداشته است.

خانم بنکس در توییتر نوشت: «خب اگر می‌خواهید شکست هم بخورید مطمئن باشید نام‌تان حداقل چهار بار در آن ذکر شده است. من به فرشتگان چارلی مفتخرم و خوشحالم که اکنون در دنیا وجود دارد».

ظاهرا این فیلم آنقدر فروش بدی داشته است که شرکت سونی از تبلیغ بیشتر آن صرف نظر کرده است.

نسخه ساخته خانم بنکس از فرشتگان چارلی قدم در جای پای دو فیلم قبلی با همین نام گذاشت که همه بر اساس سریال تلویزیونی به یادماندنی آن در دهه هفتاد ساخته شده‌اند.

کامرون دیاز، درو بریمور و لوسی لیو پیش از آن در فیلم فرشتگان چارلی ساخته سال ۲۰۰۰ که با دنبال‌ای به نام «تخت گاز» در سال ۲۰۰۳ ادامه یافت، نقش‌آفرینی کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فیلم جدید شرکتی بین‌المللی از «فرشتگان» بازرس را معرفی می‌کند و با نظرهایی متفاوت از جانب منتقدان روبه‌رو شده است.

آلیسون ویلمور از مجله ولچر از این فیلم این گونه انتقاد کرد که «نسخه بازسازی شده‌ای است که فقط توانمند کردن دختران را شعار داده» و دیالوگ‌ها و عباراتی دارد که به اظهار او «اصلا مورد تعمیق و تفکر قرار نگرفته‌ و فقط به درد چاپ کردن روی لباس می‌خورند».

فرشتگان چارلی در روز جمعه ۲۹ نوامبر در بریتانیا راهی پرده‌ سینماها خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فیلم