کند کردن روند پیری با محصولات زیبایی برد پیت

برد پیت می‌گوید نمی‌خواهد از پیری فرار کند

پالترو احتمالا اولین کسی بود که برد پیت را مجبور کرد دو بار در روز صورتش را بشوید-ledomaine.skincare

برد پیت هم به صف ستاره‌هایی که وارد تجارت لوازم‌آرایشی - بهداشتی شده‌اند پیوست. این بازار رو به رشد برای اغلب افرادی که ثروتی برای سرمایه‌گذاری دارند بسیار جذاب و سودآور است.

این اولین باری نیست که این ستاره هالیوود به این تجارت چشم دوخته است. او هم مثل استلا مک کویین بعد از یک تلاش نافرجام، دوباره می‌خواهد شانسش را در این صنعت رو به رشد امتحان کند، آن هم با استانداردهای جدید قرن ۲۱.

برد پیت یک خط مراقبت از پوست بدون جنسیت به نام لودومن (Le Domaine) را روز چهارشنبه معرفی کرد و گفت گوئینت پالترو، دوست‌دختر سابقش و برنده جایزه اسکار بازیگری، الهام‌بخش شروع این کار بوده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو نفر از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با هم رابطه عاشقانه داشتند و هنوز هم با هم دوست‌اند.

این بازیگر ۵۸ ساله به ووگ بریتانیا گفت: «من عاشق کاری هستم که گوئینت با گوپ [یک نشریه هفتگی سبک زندگی] انجام داد. او هنوز یک دوست واقعا عزیز است و این امپراتوری را ساخته است.»

این اولین باری نیست که پیت از روش پالترو در زمینه مراقبت از پوست پیروی می‌کند. به گفته پیت، پالترو «احتمالا اولین کسی بود که او را مجبور کرد حتی دو بار در روز صورتش را بشوید.»

لودومن «می‌خواهد به کند کردن روند پیری پوست کمک کند و به همه، صرف‌نظر از جنسیت یا نوع پوست، این فرصت را بدهد که به‌خوبی پیر شوند». در توضیحات این محصولات آمده است که در مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها، از مواد نگهدارنده مانند پارابن، فنوکسی اتانول، MIT، تریکلوزان، استفاده نشده است. محتوی سیلیکون و میکرو‌پلاستیک نیستند و بدون روغن‌های معدنی و مصنوعی یا مواد حیوانی تهیه شده‌اند.

محصولات معرفی‌شده شامل یک سرم ۳۸۵ دلاری، یک پاک‌کننده ۸۰ دلاری و کرم ۳۲۰ دلاری است.

پیت درباره محصولات جدیدش به ووگ بریتانیا گفته است پیری «مفهومی است که نمی‌توانیم از آن فرار کنیم و من دوست دارم فرهنگ ما کمی بیشتر آن را بپذیرد و در مورد آن صحبت کنیم. در آن شرایط چیزی که ما [در تاسیس Le Domaine] درباره آن بحث کردیم، این عنوان «ضد پیری» بود. این مضحک است... اما آنچه واقعی است این است که با پوست خود به شیوه‌ای سالم رفتار کنید.»

اگر دعوای حقوقی برد پیت و آنجلینا جولی بر سر تاکستان فرانسوی‌شان در خاطرتان باشد، باید بگوییم پیت نمی‌خواهد شما آن را از یاد ببرید.

فرمول محصولات زیبایی پیت از انگورهای کشت‌شده در Chateau Miraval آمده است، تاکستان فرانسوی که او و آنجلینا جولی با هم در سال ۲۰۰۸ خریدند و هنوز بر سرش دعوا دارند.

 

بیشتر از زندگی