وندل پیرس به مگان مارکل: زندگی‌ات عوض خواهد شد

«او بازیگری بسیار خوب و فردی همیشه خوش خلق و مهربان است»

وندل پیرس و مگان مارکل

AFP

«وِندل پیِرس»، هنرپیشه آمریکایی که در سریال «سوتز» نقش پدر دوشس ساسکس را بازی می‌کرد، می‌گوید به او هشدار داده بوده که «دنیایش برای همیشه عوض خواهد شد».

پیرس که همچنین در سریال «وایر و رِی دانوُوَن»  بازی کرده، اخیرا در تازه‌ترین شماره برنامه «دِزِرت آیلَند دیسکس» رادیوی ۴ بریتانیا با میزبان آن، لورن لاوِرن به گفتگو نشست.

در این گفتگو، پیرس ۵۵ ساله، لحظاتی را در فیلمبرداری سریال «سوتز» (با بازیگری مگان مارکل) به‌یاد آورد که مگان هنوز به نامزدی شاهزاده هری درنیامده بود و برای نقشش در فیلم باید یک انگشتری نامزدی بدست می‌کرد. 

پیرس گفت:«روزی، پیش از نامزدی (باشاهزاده هری) مشغول فیلمبرداری بودیم. در این مرحله مگان باید یک انگشتر نامزدی بدست می‌کرد».

در حال پیاده شدن از اتوموبیل بودیم که من (به مگان) گفتم:«پیاده نشو. انگشترت را به ما بده. یک پاپاراتزی (عکاسانی که به دنبال افراد مشهور هستند) ته خیابان ایستاده. اگر عکس تو با انگشتر نامزدی منتشر شود، در سراسر دنیا منفجر خواهد شد».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

پیرس بعدا به مگان گفت اگر روزی به او احتیاج داشته باشد، او همیشه کنارش خواهد بود.

«بعد از فیلمبرداری آخرین صحنه‌ها، به او گفتم:«ببین، گوش بده، زندگی‌ات برای همیشه عوض خواهد شد و فرقی نمی‌کند کجا باشی، بدان که همیشه دوستت خواهم بود».

پیرس افزود که این آخرین باری بود که این دو توانسته بودند با هم صحبت کنند و این (گفتگویی) «عالی» بوده است.

پیرس در مورد دوشس ساسکس گفت:«او بازیگری بسیار خوب و فردی همیشه خوش خلق و مهربان است».

مگان و هری نامزدی خود را در نوامبر سال ۲۰۱۷ و پنج ماه بعد از این که آخرین شماره سریال «سوتز» نشان داده شد، اعلام کردند.

در اوایل ماه جاری، دوشس ساسکس افشاء کرد که دوستان بریتانیایی‌اش به او هشدار داده بودند با شاهزاده هری ازدواج نکند چون نشریات عوام پسند بریتانیا زندگی‌اش را «نابود» می‌کنند.

مگان این اعتراف را پس از دیدار رسمی از آفریقای جنوبی با همراهی همسرش، در یک مستند تلویزیونی به نام «هری و مگان: یک سفر آفریقایی» عنوان کرد. او گفت:«وقتی با همسر کنونی‌ام آشنا شدم، دوستانم واقعا خوشحال بودند چون من خیلی خوشحال بودم، اما دوستان بریتانیایی‌ام به من گفتند: می‌دانیم او (هری) عالی است، اما نباید این کار را بکنی چون نشریات عوام پسند بریتانیا زندگیت را نابود خواهند کرد».

دوشس ساسکس افزود به‌عنوان یک آمریکایی «ساده لوح» نمی‌توانسته درک کند چرا باید در این گونه نشریات مطرح باشد.

دوشس ۳۸ ساله گفت:«من در نشریات عوام پسند مطرح نیستم. نمی‌فهمیدم. به همین دلیل همه چیز پیچیده بود».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/life-style

© The Independent

بیشتر از زندگی