نشان تجاری «ویکتوریا بکام» ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار پوند بدهی دارد

قیمت شلوارهای جین این شرکت ۴۰۰ پوند است

نشان تجاری ویکتوریا بکام که به اسم خودش است، در حوزه مد فعالیت می‌کند - TIMOTHY A. CLARY / AFP

طبق گزارش‌ها نشان تجاری ویکتوریا بکام که به نام خودش است و در حوزه مد فعالیت می‌کند، ۵۳ میلیون و ۹۰۰ هزار پوند بدهی دارد.

به گزارش روزنامه «میرر»، این نشان تجاری حوزه مد که شلوارهای جین را به بهای ۴۰۰ پوند و پلیور را به بهای ۵۰۰ پوند می‌فروشد، در کنار شرکت جدید لوازم آرایشی بکام، شش میلیون و ۶۰۰ هزار پوند در سال ۲۰۰۰ ضرر داد، و بالغ بر ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار پوند در سال ۲۰۱۹ بدهی بالا آورد.

سخنگوی این نشان تجاری نیز در مصاحبه با «میرر» این مبالغ را تایید کرد.

در این گزارش آمده است: «اثرات منفی همه‌گیری جهانی کرونا باعث شد کل درآمد گروه صاحب سهام ویکتوریا بکام با شش درصد افت، به ۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار پوند کاهش یابد (این درآمد در سال ۲۰۱۹ برابر با ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار پوند بود).»

«این گروه به سرعت در برابر اثرات منفی همه‌گیری کرونا واکنش نشان داد و نقدینگی و مخارج را مهار کرد که به لطف کارایی‌های هزینه‌ای در کل این شرکت و تنظیم مجدد طرح تجاری‌اش به منظور پایدارسازی درازمدت آن، به کاهش چشم‌گیر ۵۷ درصدی زیان‌های عملیاتی منجر شد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«شرکت لوازم آرایشی ویکتوریا بکام بیوتی امسال با راه‌اندازی موفق‌آمیز چند خط تولید [و ارائه] برترین مواد آرایشی و محافظ پوست پاک و شیک، همچنان مجموعه محصولات خود را توسعه می‌دهد.»

با این حال و به‌رغم این زیاندهی، طبق گزارش‌ها، امپراتوری مشترک دیوید و ویکتوریا بکام توانست در سال ۲۰۲۰ سود خود را دو برابر کند و به ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار پوند برساند.

این خبر پس از آن منتشر شد که نیکل پلتز، عروس ویکتوریا بکام، درباره شایعه دشمنی میان آن دو سخن گفت.

در مصاحبه این بازیگر ۲۷ ساله با «ورایتی» که روز چهارشنبه [۱۰ اوت] منتشر شد، از او پرسیدند که به نظرش اصلا چرا این ادعاها درباره او و شرکت ویکتوریا مطرح شده است؟

پلتز بکام گفت، شاید به این دلیل باشد که در جشن ازدواجش به جای آنکه پیراهنی با طراحی مادر همسرش بپوشد، پیراهن شب «والنتینو» پوشیده بوده است.

او گفت: «می‌خواستم و داشتم همین کار را می‌کردم، اما چند ماه مانده به مراسم او متوجه شد که آتلیه‌اش نمی‌تواند این کار را انجام دهد و مجبور شدم پیراهن دیگری انتخاب کنم.»

ایندیپندنت در تماس با ویکتوریا بکام، جویای نظرش در این زمینه شده است.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی