چرا عروس خانواده بکام پیراهن خانه مد مادرشوهرش را نپوشید؟

ویکتوریا در تدارک مقدمات عروسی سهمی اندک داشته است

نیکولا پلتز لباس عروسش  لباسش را از خانه مد والنتینو انتخاب کرد - Instagram/victoriabeckham

نیکولا پلتز چند ماه بعد از عروسی، بالاخره به سوالی که خیلی‌ها منتظرش بودند جواب داد و گفت که چرا لباس‌عروس خود را از مجموعه طراحی‌های ویکتوریا بکام، مادرشوهرش، انتخاب نکرده است.

پس از گزارش نشریه پیج سیکس (Page Six) مبنی بر اختلاف ویکتوریا بکام و نیکولا پلتز، عروس او، پلتز در مصاحبه‌ای با نشریه ورایتی (Variety) توضیح داد که چرا لباس عروسش از مجموعه ویکتوریا بکام نبوده و در حالی که کارگاه طراحی مد ویکتوریا بکام یکی از نام‌های معروف دنیای مد است، او لباسش را از خانه مد والنتینو انتخاب کرده است: «من از اول قصد داشتم لباسی از مجموعه ویکتوریا انتخاب کنم و خیلی هم مشتاق بودم؛ اما بعد از مدتی و چند ماه مانده به مراسم، او گفت که مجموعه‌اش نمی‌تواند این کار را انجام دهد؛ بنابراین من مجبور بودم لباس دیگری انتخاب کنم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

بنا به گزارش پیج سیکس، این دو نفر نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند و ویکتوریا در تدارک مقدمات عروسی سهمی اندک داشته است.

البته اختلاف این دو زن تنها به خودشان محدود نمانده و روابط دو خانواده را هم تحت تاثیر قرار داده است. پالم بیچ گزارش داد: «مشخص است که بین دو خانواده مشکلاتی وجود دارد. همه به زمان نیاز دارند تا جایگاهشان را پیدا کنند و این هنوز اتفاق نیفتاده است.»

به گفته یکی دیگر از منابع نزدیک به خانواده، بروکلین به خانواده پلتز و مخصوصا پدر نیکولا خیلی نزدیک شده است و حتی نام کاربری خود در اینستاگرام را از بعد از ازدواج، به بروکلین پلتز بکام تغییر داد. موضوعی که احتمالا چندان خوشایند ویکتوریا که با بروکلین خیلی صمیمی بود، نیست.

نلسون پلتز، پدر نیکولا، سرمایه‌گذار و تاجر است و گفته می‌شود ۱.۸ میلیارد دلار ثروت دارد.

به نظر می‌رسد بروکلین و نیکولا قصد دارند در ادامه راه خانواده بکام، به صنعت لباس، زیبایی و عطر بپیوندند. نقش مادر نیکولا در ارائه مشاوره و پدرش در سرمایه‌گذاری این مسیر، نشان می‌دهد مدیریت ازدواج بین دو خانواده ثروتمند و قدرتمند چندان هم آسان نیست.

بیشتر از زندگی