مجید عبدالباقی، برادر مالک برج فروریخته متروپل کشته شد 

هنوز هویت ضاربان مشخص نیست و پلیس در حال بررسی بیشتر حادثه است

خبرهای منتشرشده از آبادان حاکی از ترور مجید عبدالباقی در پارکینگ منزلش با شلیک چند گلوله است. او برادر حسین عبدالباقی، مالک برج متروپل بود. مجید عبدالباقی ابتدا به بیمارستان منتقل شد و سپس جان باخت. 

به گزارش خبرگزاری ایرنا، رئیس بیمارستان نفت آبادان گفت: «مجید عبدالباقی به علت شدت جراحت وارده، درگذشت.»

دکتر نصرالله حسونی بحرینی افزود: «پیکر بی‌جان او به اتاق عمل منتقل شد و اقدامات مقتضی برای احیای آن انجام شد اما به علت شدت جراحت نتیجه‌بخش نبود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تصاویر منتشر شده از دوربین‌های ساختمانی، نشان می‌دهند که پس از ورود مجید عبدالباقی به پارکینگ، مردان مسلح از خودرویی که او را تعقیب می‌کرده پیاده می‌شوند و به او تیراندازی می‌کنند. گفته می‌شود که دو گلوله به او شلیک شده است. هنوز هویت ضاربان مشخص نیست و پلیس در حال بررسی بیشتر حادثه است.

مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی، مالک ساختمان «متروپل» است که به عنوان مقصر اصلی فروریختن این ساختمان شناخته می‌شود. 

بخشی از این ساختمان دوقلو در آبادان ساعت ۱۲.۴۰دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ریزش کرد که طی آن ۴۳ نفر جان باختند و ۳۷ نفر مصدوم شدند. این اتفاق با اعتراض و خشم عمومی مردم نه تنها در آبادان بلکه در تمام ایران همراه شد.

اگرچه رسانه‌های رسمی از درگذشت حسین عبدالباقی خبر دادند و تصاویری از مراسم خاکسپاری او را منتشر کردند، اذهان عمومی هنوز نسبت به مرگ او تردید دارد و اعتراض‌ها و ابهام‌ها درباره نحوه برخورد با عاملان این فاجعه برطرف نشده است.