دوشس کورنوال، از میان عکاسان مشهور، کیت میدلتون را انتخاب کرد

عکس‌های دوشس کمبریج تحسین عکاسان حرفه‌ای را هم برانگیخته است

کامیلا پارکر از کیت میدلتون خواست تا عکاس تصویر روی جلد ماه نشریه کانتری لایف باشد  -instagram/clarencehouse

کامیلا، دوشس کورنوال که ۷۴ سال دارد سردبیر مهمان این ماه نشریه کانتری لایف بود و از همان لحظه‌ای که قرار شد با این نشریه همکاری کند، می‌دانست که می‌خواهد با چه کسی کار کند.

عکس روی جلد کامیلا، او را در حالتی بسیار آرام در باغ خانه شخصی‌اش به تصویر کشیده که با لباس آبی و سفید گل‌دار و یک ژاکت روی نیمکتی نشسته و دستانش را روی سبدی از گل قرار داده است.

مارک هجز، سردبیر مجله کانتری لایف، فاش کرد که کامیلا چندی پیش از او پرسیده بود که آیا می‌تواند سردبیر مهمان مجله باشد، کاری که همسرش، شاهزاده چارلز قبلاً دو بار انجام داده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وقتی توافق شد که کامیلا مسئولیت شماره جولای را بر عهده بگیرد، اعضای ارشد تحریریه در خانه‌اش با او دیدار کردند که در میان موضوعات مورد بحث، عکس روی جلد نیز مطرح شد. کامیلا بلافاصله پاسخ داد، «من خیلی دوست دارم کاترین این کار را انجام دهد.»

مارک هجز در این مورد گفت: «من سه یا چهار دقیقه بعدی را صرف فکر کردن برای به یاد آوردن یک عکاس حرفه‌ای به نام کاترین کردم. بعد ناگهان متوجه منظور او شدم... یکی از شگفت‌انگیزترین چیزهایی که ممکن است اتفاق بیفتد.»

سردبیر از نتیجه عکاسی بسیار خشنود و راضی بود. او گفت: «فکر نمی‌کنم هیچ‌کس دیگری می‌توانست کاری کند که او این‌قدر احساس آرامش داشته باشد. آن‌ها زیاد خودشان را با آراستن موها و آرایش صورت اذیت نکردند، فقط چند گل از باغ آوردند و با آن کار کردند.»

البته این‌طور نیست که دوشس کمبریج با دنیای عکاسی بیگانه باشد.

عشق به عکاسی برای دوشس کمبریج از کودکی آغاز شده بود و هنوز ادامه دارد: چه با عکس‌برداری از خانواده و فرزندان کوچکش برای زادروزشان و چه با عکس‌برداری از بازماندگان جنگ هولوکاست.

عکس‌های کیت میدلتون تحسین عکاسان حرفه‌ای را هم برانگیخته است. آرتور ادواردز، عکاس خانواده‌ سلطنتی، در ستایش شیوه‌ عکاسی دوشس کمبریج گفته است: «کیت خالق عکس‌هایی با نورپردازی‌های بسیار زیباست.»

ملکه بریتانیا هم در ستایش از عروسش گفته است که نتایج نمایشگاه عکاسی مربوط به دوران قرنطینه توسط دوشس کمبریج، برایش «الهام‌بخش» بوده است.

نمایشگاه موسوم به «بی‌حرکت» در مشارکت با گالری ملی پرتره بریتانیا برگزار شد و طی آن کیت میدلتون و گروهی از داوران از میان ۳۱ هزار قطعه عکس، صد قطعه عکس را که روح قرنطینه را در بریتانیا به نمایش گذاشته بودند، انتخاب کردند.

بیشتر از زندگی