بانوهای اول جهان در نشست ناتو در مادرید

نمی‌توان از ظاهر شیک همسران بزرگ‌ترین رهبران دنیا در اجلاس سران ناتو گذشت

برای بانوان اول جهان به جای شب‌نشینی موزه متروپولیتن و ونیتی‌فر گویی این مراسم جایی برای خودنمایی و رقابت در زیبایی بوده است - Combo/AFP

ملکه لتیسیا، بانوی اول ۴۴ ساله اسپانیا به همراه همسر ۵۴ ساله‌اش، پادشاه فلیپه ششم، در چند روز گذشته میزبان نشست ناتو و رهبران جهان، ازجمله رئیس‌جمهوری بایدن و امانوئل مکرون در پایتخت اسپانیا بودند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به طور حتم زمانی که نشست ناتو برگزار می‌شود، کانون توجهات بیش از هر چیز بر اجلاس متمرکز است، با این حال نمی‌توان از ظاهر شیک همسران بزرگ‌ترین رهبران دنیا بی‌تفاوت گذشت. زنانی که به‌جای شب‌نشینی موزه متروپولیتن و ونیتی‌فر، گویی این مراسم برای آن‌ها جایی برای خودنمایی و رقابت در زیبایی بود؛ از برژیت ماکرون، بانوی اول فرانسه تا جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده آمریکا.

در طول این اجلاس، ملکه لتیسیا با انتخاب پیراهن‌های سبک کلاسیک، اندامش را به زیبایی به رخ می‌کشید.

از سوی دیگر، همسر رئیس‌جمهوری بایدن، جیل ۷۱ ساله، هر بار با کت‌ودامن و کت‌وشلوارهای رسمی و طرح‌های گل‌دار از نشان تجاری اسکار دلا رنتا ظاهر شد.

این در حالی بود که برژیت مکرون، همسر امانوئل مکرون، رنگ‌های ملایم‌تر مانند آبی و بژ با زمینه‌های ساده‌تر را برای پیراهن و بلوز‌وشلوارهایش انتخاب کرد تا در عین زیبایی، وقارش را به بیننده یادآوری کند.

بگونیا گومز، همسر پدرو سانچز، نخست‌وزیر ۵۰ ساله اسپانیا، با پیراهن نارنجی یقه رومی و آرایش چهره و موهای زیبا در مهمانی شام سران دولت‌های شرکت‌کننده در نشست ناتو حضور پیدا کرد.

اما شاید برایتان جالب باشد بدانید نظر طراحان مد و استایلیست‌های (مشاوران مد و زیبایی) مشهور دنیا درباره ظاهر بانوان اول جهان چیست.

میراندا هولدر در گفت‌وگو با بخش Femail روزنامه دیلی‌میل گفت که «هیچ‌کدام از زنان» اجلاس ناتو با پوشیدن «لباس‌های قدرتمند» غریبه نیستند؛ «اجلاس سران ناتو به راستی نمایشی چشمگیر از موهای سشوار کشیده، کیف دستی‌ها و کفش‌های پاشنه‌بلند بود که برای پیشی گرفتن از یکدیگر می‌تاختند.»

او افزود: «اگر بخواهیم بگوییم کدام یک بهترین ظاهر را داشتند، باید گفت ملکه لتیسیا سبک قدرتمند و قابل اتکایی را به نمایش گذاشت، اما برژیت مکرون ... همه نگاه‌ها را به خود خیره کرد و نشان داد وقتی نوبت به خوش‌تیپی برسد، سن اصلا عامل محدودکننده‌ای نیست».

بیشتر از زندگی