کیم کارداشیان پیراهن مرلین مونرو را خراب کرد

عکس گرفتن روی فرش قرمز به قیمت آسیب به «گران‌ترین لباس جهان» تمام شد

کیم کارداشیان بیش از ۷ کیلو وزن کم کرده بود تا بتواند این لباس را بر تن کند-twitter/PopCrave

انتشار تصاویری از آسیب‌دیدگی لباس مرلین مونرو پس‌ازآنکه در مراسم شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن توسط کیم کارداشیان پوشیده شد باعث خشم طرفداران ستاره فقید هالیوود شد.

عصر دوشنبه دوم ماه مه این میلیاردر ۴۱ ساله با پیراهن بدون آستین مرلین مونرو که آن را در سال ۱۹۶۲ در جشن تولد ۴۵ سالگی جان اف کندی، به تن کرده و ترانه تولدت مبارک را برای رییس جمهور وقت خوانده بود، روی فرش قرمز شب‌نشینی موزه متروپولیتن رفت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کیم کارداشیان، ۱۴ ساعت درگیر تغییر رنگ موهایش بود تا بتواند به رنگ موی روشن خاص این بازیگر فقید دست یابد. او که بیش از ۷ کیلو وزن کم کرده بود تا بتواند این لباس را بر تن کند، همچنان به سختی در این لباس حرکت می‌کرد و به محض ورود به مراسم لباس اصلی را با یک لباس بدل عوض کرد تا بتواند راحت‌تر باشد.

بااین‌حال به نظر می‌رسد که صرف به تن داشتن لباس اصلی برای عکس گرفتن روی فرش قرمز به «گران‌ترین لباس جهان» آسیب رسانده است.

عکس‌هایی از این لباس قبل و بعد از پوشیده شدن توسط کیم منتشر شده که در آن‌ها نشانه‌هایی از کشیده شدن پارچه و گم‌شدن کریستال‌های دوخته شده به آن، به ویژه در اطراف زیپ پشت لباس را نشان می‌دهد.

این پیراهن که «گران‌ترین لباسی است که تابه‌حال در حراجی فروخته‌شده» در اصل توسط باب مکی جوان روی کاغذ آورده شد و توسط ژان لوئیس، طراح فرانسوی هالیوود، طراحی شده است. این لباس چسبان که بنا به گزارش‌ها به تن مرلین مونرو دوخته شده بود، با بیش از ۶۰۰۰ کریستال دست‌دوز تزئین شده بود.

هواداران خشمگین بسیاری در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از این حرکت پرداخته‌اند و معتقدند که این لباس تاریخی و بسیار ظریف اصلا نباید در اختیار کیم کارداشیان قرار داده می‌شد.

بیشتر از مُد و زیبایی