ملکه چه چیزی در کیف دستی‌اش دارد؟

به مناسبت جشن‌های سالگرد تاج‌گذاری، «پدینگتون خرسه» با ملکه چای و مربا می‌خورد

کیف‌دستی ملکه همیشه پر رمز و راز بوده است. محتویات کیف کوچک اغلب سیاه‌رنگ که همیشه در دست ملکه الیزابت دیده می‌شود کنجکاوی خیلی از افراد را برانگیخته است. در یک ویدئوی جدید که نهاد سلطنت بریتانیا منتشر کرده ملکه می‌گوید در کیفش یک ساندویچ مربایی دارد.

به مناسبت جشن‌های سالگرد تاج‌گذاری، «پدینگتون خرسه» با ملکه چای و مربا می‌خورد.

این ویدیوی از پیش ضبط شده ملکه را نشان می‌دهد که در مقابل این شخصیت خیالی داستان‌های کودکان با صداپیشگی بن ویشاو نشسته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

درست همان‌طور که در المپیک ۲۰۱۲ لندن ملکه در کنار جیمز باند با بازی دنیل کریگ در یک ویدیوی از پیش ضبط شده ظاهر شد، این بار نیز ملکه با بازی در کنار پدینگتون با صدای بن ویشا که برای چای عصرانه در کاخ باکینگهام به او پیوست، خوش ذوقی خود را نشان داد.

در این ویدیو پدینگتون ساندویچ مربا را از درون کلاه خود بیرون می‌آورد و به ملکه تعارف می‌کند، ملکه نیز از درون کیف‌دستی خود ساندویچ دیگری را بیرون می‌آورد و می‌گوید که ساندویچی را همیشه در کیفش نگه می‌دارد تا بعداً بخورد.

پدینگتون در ادامه از جوبیلی را به ملکه تبریک می‌گوید و از او تشکر می‌کند.

پدینگتون پس‌ازآن در توییتی نوشت: «اگر ما مهربان و مودب باشیم جهان درست خواهد شد. ممنونم.»

او اولین بار در ۱۳ اکتبر ۱۹۵۸ در یک کتاب کودکان ظاهر شد و پس‌ازآن در بیش از بیست کتاب نویسنده بریتانیایی مایکل باند با تصویرگری پگی فورتنوم با کودکان سراسر جهان همراه شد.

پدینگتون یک خرس عینکی با کلاه و چمدان کهنه و عاشق مربا است. او همیشه مؤدب است و مردم را با نام‌های «آقا» و «خانم» خطاب می‌کند، او در ایستگاه پدینگتون لندن توسط خانواده براون پیدا شد که او را به فرزندی پذیرفتند.

بیشتر از زندگی