بریتنی اسپیرز پس از سقط جنین: این اتفاق بسیار سختی برای هر پدر و مادری است

بریتنی اسپیرز ونامزد ایرانی‌اش، سام اصغری اعلام کردند نخستین فرزندشان سقط شده است

بریتنی اسپیرز پس از اعلام سقط جنین خود از مخاطبانش خواست حریم خصوصی آنها را محترم بشمارند _ facebook/britneyspears

بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی و نامزد ایرانی‌اش سام اصغری اعلام کردند که آنها فرزندی در راه داشتند که در همان اوایل دوران بارداری سقط شده است.

اسپیرز با اعلام از دست دادن جنین خود، در حساب اینستاگرامش که میلیون‌ها دنبال کننده دارد، نوشت: «این اتفاق بسیار سختی برای هر پدر و مادری است.»

او البته این را هم گفت که با همسرش برای داشتن خانواده‌ای بزرگتر تلاش خواهند کرد.

این ستاره پاپ آمریکایی پیش از این پس از افزایش وزن در تعطیلات اعلام کرده بود که آزمایش بارداری انجام داده است. آنها مدتی قبل اعلام کرده بودند که منتظر تولد اولین فرزندشان هستند.

اصغری پس از پست اینستاگرام بریتنی که به هوادارانش خبر بارداری‌اش را داده بود، در اینستاگرام خود نوشت: «ازدواج و بچه‌ها بخشی طبیعی از یک رابطه قدرتمند سرشار از عشق و احترام هستند. پدری چیزی است که من همیشه مشتاقانه منتظرش بوده‌ام و آن را سرسری نخواهم گرفت. این مهم‌ترین کاری است که در زندگی‌ام انجام خواهم داد.»

این زوج حالا از مخاطبان خود خواسته‌اند که حریم خصوصی آنها را محترم بشمارند تا بتوانند از این زمان دشوار عبور کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

حدود یک هفته قبل  سام اصغری و بریتنی اسپیرز اعلام کردند که تاریخ عروسی‌شان مشخص شده اما قصد ندارند اطلاعات بیشتری در مورد آن با دیگران به اشتراک بگذارند.

بریتنی اسپیرز  ۴۰ ساله، دو فرزند ۱۶ و ۱۵ ساله از همسر سابق خود دارد که در سال ۲۰۰۴ با او ازدواج و تا سال ۲۰۰۶ با او زندگی کرد.

او در ماه ژوئن گفته بود به دلیل داشتن آی‌یودی (دستگاه پیشگیری از بارداری) نمی‌توانم باردار شوم اما می‌خواهم با مراجعه به دکتر اقدام به بارداری کنم.

او همچنین پیش از این گفته بود انتظار دارد دوران بارداری سختی را تجربه کند چرا که  پیش از این افسردگی بارداری را تجربه کرده است.

بریتنی و سام از سال ۲۰۱۶ با یکدیگر رابطه دارند و در سپتامبر ۲۰۲۱ با هم نامزد کردند. بریتنی در نوامبر ۲۰۲۱ نوشته بود که لباس عروسش را دوناتلا ورساچه آماده خواهد کرد.

پیش از این نیز پیگیری‌های این خواننده پاپ آمریکایی در مورد کنترل اموالش که در اختیار پدرش قرار داشت نیز خبر ساز شد. مدتی قبل او اعلام کرد توانست به صورت قانونی کنترل بسیاری از امور حرفه‌ایش را از پدرش پس بگیرد.

بیشتر از زندگی