سینا میلر پس از «توصیه‌های پدرانه» هاروی واینستاین به گریه افتاد

واینستین: از اینکه میلر اسکار نگرفت، پشیمانم

هاروی واینستین و سینا میلر در سال ۲۰۰۹ - Donald Bowers / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

سینا میلر ادعا کرده است در اوایل فعالیت حرفه‌ایش هاروی واینستین، تهیه‌کننده بی‌آبروی هالیوود به او گفت از «مهمانی کردن» خودداری کند که او را به گریه انداخت.

این بازیگر بریتانیایی به مجله اله یوکی (ELLE UK) گفت: «او مرا به دفترش فراخواند، به تازگی فیلم «دختر کارخانه» (Factory Girl) سال ۲۰۰۶ را خریده بود. مرا نشاند، خود ایستاد و گفت «تو دیگر نباید به مهمانی بروی» احساس کردم دارد به من توصیه‌های پدرارنه می‌کند و وقتی در را به هم کوبید اشک من جاری شد».

واینستین در حال حاضر با بیش از ۷۰ مورد اتهام آزار جنسی و تجاوز روبه‌رو است. تهیه‌کننده «داستان‌های عامه‌پسند» (Pulp Fiction) در برابر تمام اتهامات وارده مبنی بر ارتباط جنسی بدون رضایت، اقامه بی‌گناهی کرده است.

اخبار اتهامات علیه وی موجب تبدیل کارزار «من هم» (#MeToo) به یک جنبش جهانی علیه رفتار نامناسب و سواستفاده جنسی شد. 

خانم میلر درباره این جنبش گفت: «زنان همواره نادیده گرفته شده یا کم‌ارزش انگاشته شده‌اند. این که اکنون چنین جنبشی در جریان است خیلی مهم است».

در جای‌جای مصاحبه هم خانم میلر به رابطه شدیدا علنی سابق خود با جود لاو بازیگر اشاره کرد.

ستاره فیلم «بانوی امریکایی» (American Woman) گفت: «من عاشق فردی خیلی مشهور شدم که به داستان رسانه‌ها تبدیل شد - زمان این رابطه مناسب نبود». او افزود به خاطر توجه فراوان رسانه‌ها و مردم به این رابطه، خیلی طول کشید تا هواداران او را مستقلا به طور جدی به عنوان یک بازیگر در نظر بگیرند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«من دوران خیلی خوبی داشتم ولی خوب می‌شد اگر این رابطه بعد از آن که خود به خاطر چیزی شناخته شده بودم، اتفاق می‌افتاد. برای این که به عنوان چیزی دیگر [جز دوست‌دختر جود لاو] دیده شوم باید می‌جنگیدم».

میلر اکنو با لوکاس زیرنر، پسر موسس گالری هنری نیویورک، دیوید زیرنر، رابطه عاطفی دارد. او از نامزد قبلی خویش، تام استوریج، یک دختر ۶ ساله به نام مارلوی نیز دارد که هر دو به طور مشترک حضانت و تربیت او را بر عهده دارند.  

این بازیگر ۳۷ ساله ادامه داد: «این گونه نیست که مناسبات خاصی برای حضانت وجود داشته باشد. ما خود با هم توافق می‌کنیم. خیلی پایبند قواعد و رسوم سنتی نیستیم».

واینستین در بیانیه‌ای که به ایندپندنت فرستاد، گفت: «یکی از بزرگ‌ترین پشیمانی‌های من در این صنعت این است که چرا سینا میلر برای بازی خود در دختر کارخانه اسکار نگرفت. نه تنها او بازیگری بی‌نظیر بود بلکه در نوشتن و خلق صحنه‌ها به گای پیرس کمک کرد. اگر او می‌گوید من او را دعوا کردم و جلوی مهمانی کردنش را گرفتم، راست می‌گوید. نتیجه عالی بود و او هنوز یکی از بهترین بازیگران ماست».

شماره ماه نوامبر مجله اله یوکی در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۱۹ برای فروش عرضه خواهد شد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/

© The Independent

بیشتر از فیلم