شاهزاده رضا پهلوی با نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا دیدار کرد

مایکل والتز روز پنج‌شنبه در «کنفرانس ایران» حضور داشت که به ابتکار «اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران» برگزار شد

شاهزاده رضا پهلوی در دیدار با مایکل والتز -  PahlaviReza/Twittter

شاهزاده رضا پهلوی دوشنبه ۱۴ فوریه در توییتی از دیدار با مایکل والتز، نماینده جمهوری‌خواه کنگره آمریکا، خبر داد و گفت در این دیدار با اشاره به امیدهای مردم ایران بر این نکته تأکید کرده است که پشتیبانی کنگره آمریکا از آزادی در ایران برای ایالات متحده نیز سودمند است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مایکل والتز نیز در توییتی گفت از دیدار با شاهزاده ایران مفتخر است و او را یکی از کارزارکنندگان نیرومند دموکراسی در ایران خواند. او گفت در دیدار با شاهزاده رضا پهلوی، و در کنفرانس اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران درباره نظام کنونی حاکم بر ایران، مردم ایران و آینده آنها گفتگو کرده است.

مایکل والتز روز پنج‌شنبه در «کنفرانس ایران» حضور داشت که به ابتکار «اتحادیه ملی برای دموکراسی در ایران» برگزار شد. در حاشیه این نشست او گفت: «متاسفانه از وقتی عقب‌نشینی از کارزار فشار حداکثری علیه رژیم ایران را شاهد بودیم فعالیت‌های گروه‌های تروریستی نیابتی از لبنان گرفته تا عراق و یمن افزایش یافت.»

او با ابراز تأسف از اینکه دولت کنونی آمریکا از سیاست «فشار حداکثری» به «امتیاز دهی حداکثری» چرخش کرده است گفت: «به روشنی گفته‌ایم هر توافقی باید به سنا بیاید و به عنوان یک معاهده بررسی شود در غیر این صورت با تشکیل دولت بعدی سرنوشت برجام تکرار خواهد شد.»