شاهزاده چارلز برای دومین بار به کرونا مبتلا شد

او پیش‌تر، در مارس ۲۰۲۰، نیز به کرونا مبتلا شده بود که علائم خفیفی داشت

شاهزاده چارلز روز چهارشنبه ۹ فوریه، در مهمانی اتحادیه بریتانیا آسیا، که در موزه بریتانیا برگزار شد، شرکت کرد‌ـ Tristan Fewings / POOL / AFP

دفتر شاهزاده چارلز روز پنجشنبه ۱۰ فوریه اعلام کرد که جواب آزمایش کووید‌ـ‌۱۹ ولیعهد بریتانیا مثبت بوده است. این دومین بار است که ولیعهد ۷۳ ساله بریتانیا به این بیماری مبتلا می‌شود.

در اطلاعیه دفتر شاهزاده چارلز آمده است: «صبح امروز، جواب آزمایش کووید‌ـ‌۱۹ شاهزاده ولز مثبت بود و اکنون خود را قرنطینه کرده است.» در ادامه، بدون اشاره به وضعیت سلامت او، اضافه شده که برنامه‌های امروز او لغو شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این در حالی است که روز چهارشنبه ۹ فوریه، شاهزاده چارلز در مهمانی اتحادیه بریتانیا آسیا (British Asian Trust)، که در موزه بریتانیا برگزار شد، شرکت کرد و عکس‌های مراسم او را نشان می‌داد که مشغول صحبت با سایر مهمانان بود، از جمله ریشی سوناک، رئیس خزانه بریتانیا. ساجد جاوید، وزیر بهداشت، و پریتی پاتل، وزیر کشور، نیز در میان کسانی بودند که در این مهمانی شرکت کردند.

شاهزاده چارلز در دسامبر ۲۰۲۱، در اوج شیوع سویه اومیکرون، گفت او و همسرش کامیلا نوبت سوم واکسن کوویدشان را زده‌اند و سایرین را نیز تشویق کردند واکسن نوبت یادآوری را بزنند. او پیش‌تر، در مارس ۲۰۲۰، نیز به کرونا مبتلا شده بود که علائم خفیفی داشت و پس از هفت روز قرنطینه در خانه‌اش در اسکاتلند، فعالیت‌ها و وظایفش را از سر گرفت.

شاهزاده ویلیام، پسر شاهزاده چارلز، نیز در سال ۲۰۲۰، اندکی پس از پدرش، به کووید مبتلا شد و گزارش‌ها حاکی از آن بود که برخلاف شاهزاده چارلز، علائم بیماری در او شدید بوده است.

بیشتر از جهان