گرایش‌های رایج مد ۲۰۲۲

انتخاب رنگ های جسورانه روحیه شما را تقویت می‌کند

امسال، سال خداحافظی با رنگ‌های خنثی است- @fashionworlduk

پس از گذشت کمتر از یک هفته از سال ۲۰۲۲، و در زمانی که کرونا همچنان به جان جهان افتاده و شرایط را برای سفر و تعطیلات و مهمانی‌ها دشوارتر کرده است، نباید اجازه داد که شانس ما برای داشتن یک سال شیک از بین برود. 
در این مطلب نگاهی داریم به بزرگترین گرایش‌های رایج یا«ترند»های مد سال ۲۰۲۲ 


۱. مهم نیست برای یک مهمانی حاضر می‌شوید یا ورزش! در سال ۲۰۲۲ به جای انتخاب دو رنگ متضاد، رنگین‌کمان را برای ظاهرتان انتخاب کنید، چرا که ترکیب رنگ‌های جسورانه بهترین راه است! جفت کردن چندین رنگ نامنتظره با هم برای ایجاد تضاد رنگی، بهترین راه برای برجسته کردن لباس‌هاتان است. 


۲. این یک واقعیت پذیرفته شده جهانی است که پیش‌بینی‌های پنتون در مورد رنگ‌ها، راهی برای رسیدن به نمودارهای مد دارد. 
گزینه پنتون برای سال ۲۰۲۲، رنگ «وری پری» Very Peri است؛ طیفی از یاسی روشن تا بنفش تیره که به راحتی می‌تواند با بسیاری از رنگ‌های دیگر پوشیده شود.

۳. شانه‌های پهن یا داشتن اِپل که از دهه ۸۰ به عاریه گرفته شده، در گرایش رایج امسال به چشم می‌خورد.
از لباس‌های آستین بادکنکی گرفته تا پیراهن‌های سایز بزرگ، گرایش رایجی است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. فقط مطمئن شوید که قسمت پایین‌تنه را ساده نگه دارید و کیف‌ها را در حد بسیار کوچک انتخاب کنید تا حداکثر استفاده را از این ترند ببرید.


۴. لباس‌های گربه‌ای، پوشش‌های یک‌تکه‌ای هستند که البته نباید با لباس‌خواب بزرگسالان اشتباه گرفته شود! این لباس که با رنگ‌های «جیغ» آن توجهات را جلب می‌کند، گزینه بسیاری از چهره‌های مشهور و محبوب مانند بیانسه، بلا حدید، و ریحانا است. 


۵. انتخاب نیم‌تنه‌ها به‌عنوان جایگزین‌های مستقل برای پیراهن یا تاپ: در سال جدید می‌توانید برای محل کار، ورزشگاه، و مهمانی‌ها از این نیم‌تنه‌ها استفاده کنید و زیر کت و شلوارهای پولک و برق‌دار یا دامن‌های چاکدار، ظاهری متفاوت برای خود بسازید. 


۶. امسال، سال خداحافظی با رنگ‌های خنثی است. رنگ‌های خنثی راحت، آسان، و از نظر زیبایی‌شناختی، راضی‌کننده هستند، اما  اکنون نسبتا کهنه شده‌اند. در دنیای پس از قرنطینه، داشتن کمد لباسی از رنگ‌های جسورانه و خوش‌آب‌و‌رنگ روحیه ما را بالا می‌برد.  

۷. از همه مهم‌تر، وقت آن رسیده است که با مد شطرنجی خداحافظی کنیم. از طرفداران The Queen's Gambit عذرخواهی می‌کنیم، ولی هرچند پوشاک شطرنجی به‌تازگی وارد بازار زیبایی شده است، اکنون در لبه مرز مد است.

 


۸. لاله‌های گوش مملو از گوشواره و جواهر گرایش چندان جدیدی نیست، اما امسال وقت آن است که املاک و مستغلات رایگانِ آویخته به گوش خود را بفروشید.

 
۹. کفش‌ها و پاپوش‌های تخت و بی‌پاشنه یا «لوفر» انتخابی راحت و شیرین بود، اما صادقانه باید گفت که آن‌ها عمر خود را کرده‌اند. زمان آن فرا رسیده است که آن‌ها را رها کنیم.


 ۱۰. مد ۲۰۲۲ یک عذرخواهی به طرفداران جین‌های راحت و گشاد هم بدهکار است، چرا که سال گذشته طرفداران این سبک تمامی شبکه‌های مجازی را از تیپ‌های خاص و متفاوتشان اشباع کردند و در این انتخاب زیاده‌روی کردند.

 
۱۱. لباس‌های برش‌دار همراه با تور مشابه لباس‌‌‌خواب، گزینه‌ای مناسب برای ماه‌های گرم سال و انتخابی نو برای اضافه شدن به کمد لباس در سال جدید است.


۱۲. موردی که باید قطعا در فهرست «هرگز!»  شما باشد، لباس‌های خز است. با در نظر گرفتن این عمل غیراخلاقی، پوشیدن خز از مدت‌ها پیش طرفداران خود را از دست داده است و در سال جدید هم در لیست گرایش‌های رایج نیست. 

بیشتر از مُد و زیبایی