جنيفر لارنس: تولید فیلم «به بالا نگاه نکن» مثل جهنم بود

با این کمدی سیاه، لارنس بعد از دوسال به پرده بزرگ سینما بازمی‌گردد

جنیفر لارنس و لئوناردو دیکاپریو بازیگران فیلم - Mike Coppola/AFP

جنیفر لارنس می‌گوید در جریان فیلم‌برداری فیلم «به بالا نگاه نکن» با همبازی‌هایش لئوناردو دیکاپریو و تیموتی شالامی در «بدبختی مطلق» بوده است.

این بازیگر ۳۱ ساله در برنامه «لیت شو» استیون کلبرت به صحنه فیلم‌برداری در روزی اشاره کرد که دیکاپریو و شالامی «او را دیوانه کرده بودند.»

لارنس در توصیف آن روز گفت: «تیموتی هیجان‌زده بود که [پس از قرنطینه] از خانه بیرون آمده است. فکر می‌کنم نخستین صحنه فیلمش بود؛ و لئو ترانه‌ای را برای گوش دادن در اتومبیل انتخاب کرده بود و می‌گفت: می‌دانی، این ترانه درباره این بود که می‌دانی و... و... و...»

کلبرت او را برای تقلید «عجیبی» که از دیکاپریو کرد، ستود.

لارنس افزود: «تنها یادم می‌آید که آن روز بدبختی مطلق بود. جهنم بود.»

اما لارنس اذعان کرد که کار با همکاران بازیگرش در فیلم «به بالا نگاه نکن» ازجمله شالامی، دیکاپریو، مریل استریپ، کیت بلانشت، مارک رایلنس، باب مورگان، جونا هیل و تایلر پری «جالب» بوده است.  

این کمدی سیاه آدام مک کی، نخستین بازگشت لارنس به پرده بزرگ سینما از دو سال پیش تاکنون است. او در حال حاضر باردار و در انتظار نخستین فرزندش با کوک مارونی، همسرش است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مک کی در اوایل سال جاری در پادکست «هپی سد کانفیوزد» (Happy Sad Confused) فیلم «به بالا نگاه نکن» را «فیلم یک فاجعه» توصیف کرد «که در آن مردم لزوما باور نمی‌کنند که یک فاجعه در شرف وقوع است.»

در این فیلم، لارنس و دیکاپریو نقش دو اخترشناس سطح متوسط را ایفا می‌کنند که سعی دارند به رئیس‌جمهوری آمریکا (مریل استریپ) در مورد یک «سیارک کشنده» که در راه برخورد با کره زمین است، هشدار دهند.

مک کی همچنین گفت که فیلم پیرامون این دو کاراکتر دور می‌زند که «جهان ما را اداره می‌کنند» و «معادل توییترشان را اداره می‌کنند.»

در اوایل سال جاری لارنس افشا کرد که دستمزد او در فیلم «به بالا نگاه نکن» از همبازیش دیکاپریو با‌وجود آن‌که یکی از گران‌ترین بازیگران سینماست، کمتر بوده است.

در آن هنگام گزارش شد که بازیگر فیلم «از گور برخاسته» (The Revenant) [برای بازی در فیلم بالا رو نگاه نکن] مبلغ ۳۰ میلیون دلار و لارنس ۲۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند. این به معنای آن بود که لارنس برای هر دلار دستمزد دیکاپریو، ۸۳ سنت دریافت کرده است.   

لارنس در اشاره به تفاوت دستمزد به نشریه ونیتی فر گفت: «ببینید، لئو پول بیشتری به گیشه‌های سینما می‌آورد [تماشاگر بیشتری جذب می‌کند]. من بسیار خوش‌شانس هستم و از بابت این معامله [دستمزدی که دریافت کرده‌ام] خوشحالم.»         

فیلم «به بالا نگاه نکن» روز ۱۰ دسامبر در سینماهای بریتانیا اکران خواهد شد. نتفلیکس این فیلم را روز ۲۴ دسامبر به نمایش خواهد گذاشت. برای نقد ایندیپندنت اینجا را کلیک کنید.

© The Independent

بیشتر از فیلم