افتتاح مرتفع‌ترین استخر جهان در دبی

تابستان امسال عمیق‌ترین استخر تفریحی جهان هم در دبی شروع به کار کرد

به این استخر نام «جزیره‌ای در آسمان» داده‌اند-©facebook/auraskypooldubai

اولین و مرتفع‌ترین استخر چشم‌انداز ابدی ۳۶۰ درجه جهان به‌تازگی در Palm Tower که هم هتل و هم ساختمان مسکونی است، افتتاح‌شده که مناظری فوق‌العاده از افق دبی را ارائه می‌دهد.

این استخر با نام Aura Skypool که در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح زمین قرار دارد، یک عرشه یا ایوان به مساحت ۷۵۰ مترمربع در طبقه ۵۰ این بنای چشمگیر جدید را در برمی‌گیرد.

این فضا که به‌عنوان «جزیره‌ای در آسمان» توصیف می‌شود، دارای یک سالن استراحت مملو از تخت‌های آفتاب‌گیری و محل ارائه نوشیدنی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کسانی که مایل‌اند در اعماق این استخر با کاشی‌های آبی آن غوطه‌ور شوند، می‌توانند یک جلسه صبحگاهی یا غروب آفتاب را رزرو کنند، درعین‌حال بلیت‌های روزانه برای بازدیدکنندگان با مدت‌زمان بیشتری در دسترس است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در تارنمای این مجموعه تفریحی، هزینه ورودی از ۴۶ دلار (۱۷۰ درهم) برای بازدیدهای صبح شروع می‌شود و به ۱۶۳ دلار (۶۰۰ درهم) برای یک روز کامل تجربه اقامت لوکس «جزیره» با دسترسی به کل منطقه Aura افزایش می‌یابد.

راه‌اندازی Aura Skypool چند ماه پس از افتتاح The View at The Palm، یک سکوی رصد با ارتفاع ۲۴۰ متر، در طبقه ۵۲ این برج دیدنی، رخ داد. همچنین این ساختمان اولین رستوران سوشی سامبا در خاورمیانه را در خود جای داده است.

گفتنی است بلندترین استخر چشم‌انداز ابدی در داخل یک ساختمان، در طبقه ۷۷ یک اقامتگاه ساحلی در دروازه جمیرای دوبی در ارتفاع ۲۹۳٫۹۰۶ متری در اوایل سال جاری در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

برخلاف Aura Skypool، این استخر فقط برای مهمانان ۲۱ ساله و بالاتر هتل در دسترس است.

در سال‌های اخیر دبی شکستن رکوردهای جهانی را به چیزی شبیه به هنر تبدیل کرده و اکنون یک شگفتی دیگر را به فهرست خود اضافه کرده است. این شهر که اخیراً به‌عنوان یکی از امن‌ترین شهرهای جهان هم شناخته شد، محل بلندترین آسمان‌خراش و بزرگ‌ترین مرکز خرید در جهان هم است و تابستان امسال عمیق‌ترین استخر تفریحی جهان را هم افتتاح کرد.

بیشتر از سفر