اظهار نظر آنجلینا جولی درباره مرگ با اسلحه در صحنه فیلمبرداری

جولی در صحنه‌های فیلمبرداری زیادی با موضوع جدال با اسلحه گرم حضور داشته است

آنجلینا جولی، مادر شش فرزند، فرستاده سازمان ملل متحد و صاحب دارایی به ارزش نود میلیون پوند است-Tiziana FABI / AFP

آنجلینا جولی می‌گوید هنگام استفاده از اسلحه در صحنه فیلمبرداری باید «بسیار محتاط» باشید.

در پی حادثه تیراندازی مرگبار در صحنه فیلمبرداری فیلم «راست» (Rust) با حضور الک بالدوین، نظرات مختلفی در این زمینه منتشر شد.

آنجلینا جولی در اظهارنظری در ابن باره گفته است که همواره هنگام کار با اسلحه در صحنه فیلم‌هایش «بسیار محتاط» است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اظهارات جولی تنها چند هفته پس از یک حادثه مرگبار مربوط به اسلحه در صحنه فیلم «راست» بیان شد. در این حادثه الک بالدوین حین فیلمبرداری یک گلوله واقعی را شلیک کرد و باعث مرگ هالینا هاچینز فیلم‌بردار این فیلم شد.

جولی در مصاحبه با تایمز به حادثه رخ داده در صحنه فیلمبرداری این اثر سینمایی اشاره کرد و گفت: «نمی‌توانم تصور کنم که این خانواده‌ها چه چیزی را از سر می‌گذرانند. در این لحظه، سوگ و تراژدی آن حادثه کاملاً طاقت‌فرسا است.»

او همچنین با توجه به بازی در تعداد زیادی از فیلم‌های اکشن به تجربه‌اش در استفاده از اسلحه در صحنه فیلمبرداری اشاره کرد: «من همیشه بسیار مراقب بوده‌ام چرا که مجبور بوده‌ام زیاد با اسلحه کار کنم. روشی که من هنگام بازی در پیش گرفته‌ام و یا هنگام کارگردانی بررسی کرده‌ام، -به من یاد داده- که مراحل و روند خاصی وجود دارد. شما باید آن را خیلی جدی بگیرید.»

آنجلینا جولی برنده اسکار، مادر شش فرزند، فرستاده سازمان ملل متحد و صاحب دارایی به ارزش نود میلیون پوند است.

او به‌تازگی پس از چندین دهه حرفه بازیگری تصمیم گرفت برای اولین بار در یکی فیلم از استودیو مارول با عنوان «جاودانگان» بازی کند. اکران این فیلم از امروز در بسیاری از سینماهای دنیا آغاز خواهد شد. جولی جدا از سلاح‌های ابرقهرمانی این فیلم در صحنه‌های فیلمبرداری زیادی با موضوع جدال با اسلحه گرم حضور داشته است. این امر باعث شده اظهارنظر او با دانش بیشتری درباره این صحنه‌های فیلم‌برداری، که برخی اوقات خطرناک توصیف‌شده‌اند، بیان شود.

الک بالدوین در اولین اظهارنظر عمومی خود در مورد این درباره هاچینز و این حادثه دلخراش گفت: «او دوست من بود. سر صحنه فیلم‌ها هر از گاهی حوادثی تصادفی رخ می‌دهد، اما نه حادثه‌ای شبیه به این. این اتفاق در یک تریلیون اپیزود ممکن بود رخ بدهد.»

بالدوین که همچنین تهیه‌کننده فیلم Rust نیز بود، در پایان گفت: من اجازه ندارم هیچ نظری بدهم چرا که تحقیقات همچنان ادامه دارد. زنی فوت کرد. او دوست من بود، او دوست من بود.»

هنوز هیچ اتهام جنایی در ارتباط با این حادثه ثبت نشده است، اما دادستان منطقه سانتافه گفت که ممکن است اتهاماتی مطرح شود.

بیشتر از فیلم