پرواز روزانه از اسرائیل به دبی به‌زودی آغاز می‌شود

مسافران اسرائیلی می‌توانند از طریق دبی به شبکه مسیرهای جهانی امارات با بیش از ١٢٠ مقصد دیگر متصل شوند

در حال حاضر پروازهای دیگری از طریق خطوط هوایی ال آل، اسرایر، آرکیا، اتحاد و فلای دبی انجام می‌شوند و شرکت امارات نیز به این خصوص اضافه خواهد شد - AFP

شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که از روز ششم دسامبر پروازهای مستقیم روزانه بین دبی و تل‌آویو را آغاز خواهد کرد. این پروازها هر روز ساعت ۱۸:۲۵ تل آویو را ترک می‌کنند و ساعت ۲۳:۲۵ به دبی می‌رسند. در مسیر برگشت نیز  پروازها در ساعت ۱۴:۵۰ انجام می‌شود و در ساعت ۱۶:۲۵ به فرودگاه بن گوریون می‌رسند.

به نوشته جروزالم پست، این شرکت هواپیمایی دولتی اماراتی قرار است در این پروازها هواپیماهای مدرن بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ER خود را به‌کار گیرد. هم‌چنین مسافران می‌توانند سوئیت‌های خصوصی در بخش درجه یک و صندلی‌های تخت‌شو در بخش تجاری را خریداری کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در حال حاضر پروازهای دیگری از طریق خطوط هوایی آل‌آل، اسرایر، آرکیا، اتحاد و فلای دبی انجام می‌شوند و شرکت امارات نیز به این فهرست اضافه خواهد شد.

عدنان کاظم، مدیر ارشد بازرگانی خطوط هوایی امارات، گفت: «با شروع خدمات جدید و تنها در چند هفته امارات گزینه‌های بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کند تا بتوانند پروازهای بهتری را از دبی به تل‌آویو و بالعکس داشته باشند. ما مشتاقانه منتظر مسافران بیشتری هستیم که برای مقاصد تجاری و تفریحی از اسرائیل به دبی و سایر نقاط در امارات سفر خواهند کرد.»

این اقدام در‌حالی صورت می‌گیرد که امارات و اسرائیل پس از امضای توافقنامه ابراهیم در سال گذشته به توسعه همکاری‌های اقتصادی ادامه می‌دهند. با پروازهای روزانه جدید، مسافران اسرائیلی می‌توانند از طریق دبی به شبکه مسیرهای جهانی امارات با بیش از ۱۲۰ مقصد دیگر متصل شوند. پروازهای جدید همچنین امکان اتصال تل‌آویو به ۳۰ مقصد دیگر را از طریق امارات فراهم می‌کند. مقاصدی مانند استرالیا، ایالات‌متحده، برزیل، مکزیک، هند و آفریقای جنوبی.

ازآنجایی‌که دبی پس از کرونا فعالیت‌های گردشگری را از ژوئیه ۲۰۲۰ از سر گرفته است، دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات جهان به‌ویژه در فصل زمستان خواهد بود.

از سوی دیگر، دبی در حال حاضر میزبان نمایشگاه جهانی است که در ماه نخست بیش از دو میلیون بازدیدکننده داشته است. «اکسپو ۲۰۲۰» سومین رویداد بزرگ جهان پس از بازی‌های المپیک و جام جهانی است که ۱۹۱ کشور به مدت شش ماه در آن شرکت می‌کنند. اسرائیل برای اولین‌بار با غرفه کشور خود در یک کشور عربی شرکت می‌کند و انتظار می‌رود حدود ۱۵ میلیون بازدید داشته باشد.

بیشتر از جهان