«جاودانگان» در آستانه اکران جهانی به لندن رفتند

فرزندان آنجلیناجولی و سلما هایک همراه مادران خود بودند

جاودانگان بیست و ششمین فیلم از مجموعه استودیو مارول است-Tolga Akmen / AFP

در آستانه شروع نمایش جهانی جدیدترین محصول استودیو مارول، «جاودانگان» به لندن رسیدند.

بازیگران و عوامل سازنده فیلم جاودانگان، در ادامه تور مطبوعاتی جهانی خود پس از سفر به رم، به لندن رفتند.

آنجلینا جولی، جما چان، ریچارد مدن و کیت هرینگتون همراه کارگردان این اثر کلوئه ژائو دوشنبه در شهر رم ایتالیا بودند، حالا به همراه تعداد دیگری از بازیگران و عوامل در انگلستان به معرفی و تبلیغ جدیدترین محصول ابرقهرمانی مشغول هستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تور مطبوعاتی جاودانگان همچنان ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد طرفداران چشم‌به‌راه و مطبوعات از این نمایش‌های چشمگیر خسته شده باشند.

 آنجلینا جولی روز چهارشنبه در سومین فرش قرمز خود برای تبلیغ فیلم، چهره تازه‌ای به نظر می‌رسید. او برای ژست گرفتن جلوی دوربین‌ها، والنتینو اوت کوتور را انتخاب کرد با کت و شلوار کلاسیک، یک دامن مشکی بلند، بلوز گشاد دکمه‌دار. این ظاهر، از پیراهن ورساچه نقره‌ای که جولی چند روز قبل از اکران فیلم در رم پوشیده بود متفاوت بود.

فرزندان آنجلینا جولی به‌جز پکس ۱۷ ساله، همراه مادرشان به لندن رفتند. چند سالی می‌شود که آن‌ها حضور رسانه‌ای و خبری همراه با پدر خود برد پیت ندارند. جولی از فرصت بودن در لندن استفاده کرد و همراه دخترش ویوین برای خرید به خیابان آکسفورد لندن رفت.

سلما هایک قهرمان دیگر این فیلم هم لباس قرمز پولک‌دار از سن لوران پوشیده بود هم دختر ۱۴ ساله خود والنتینا پینو را همراه داشت.

کلوئه ژائو هم که همیشه انتخاب‌های متفاوتی دارد، قطعه‌ای از پاییز ۲۰۲۱ شنل را پوشید که در اولین نمایش لس‌آنجلس هم به تن داشت.

"Eternals" بیست و ششمین فیلم از مجموعه استودیو مارول است که بر روی یک نژاد بیگانه به نام «آسمانی‌ها» تمرکز دارد که برای محافظت از جهان در برابر همتایان شیطانی خود دوباره متحد می‌شوند. در این فیلم جولی، هایک، چان، نانجیانی، مدن، کیت هرینگتون، لیا مک هیو، دان لی، بری کیوگان و بسیاری دیگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی این فیلم بر عهده ژائو است که اخیراً برای فیلم «سرزمین عشایر» برنده جایزه اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است.

بیشتر از فیلم