بلا ثورن برای پورن‌هاب فیلم می‌سازد

این فیلم قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم الدنبرگ در آلمان در تاریخ ۱۱ سپتامبر روی پرده برود

AFP

بلا ثورن در اقدامی غیرمنتظره اقدام به کارگردانی یک فیلم ویژه بزرگ‌سالان برای پورن‌هاب کرده است.

فیلم این بازیگر سابق فیلم‌های دیزنی «او و او» (Her & Him) نام دارد و طبق اظهارات ارائه شده به رسانه‌ها «داستان پسری بیست‌وچند ساله بددل است که به پیامکی غیرمنتظره در گوشی همراه دوست‌دخترش بر‌می‌خورد و باعث می‌شود برنامه‌های آن صبح را به هم زده و صحنه خانه را به صحنه یک سکس وحشی خارج از کنترل تبدیل کند».

کوری پرایس، نایب رییس پورن‌هاب از این فیلم به عنوان داستانی «مدرن و بی‌پروایانه سکسی» الهام گرفته از رابطه معشوقانه و رومئو و ژولیت مآبانه یک دختر و پسر یاد کرد که به عنوان بخشی از ویژه برنامه کارگردانان رویاپرداز این شرکت تهیه شده است.

در یک ویديوی تبلیغاتی از پشت صحنه ساخت فیلم، بلا ثورن می‌گوید «رویای او در آغاز این بود که یک فیلم وحشتناک با حال و هوای کریسمس بسازد ولی به جای آن رویایی اثیری و درخشان خلق کرد».

این بازیگر ۲۱ ساله گفت «کارگردانی این فیلم تجربه‌ای جذاب و محیط کار بسیار راحت و سرگرم‌کننده بوده است».

بر اساس اظهارات ثورن، او پیش از این نیز به دنبال ساخت چنین فیلمی بوده است ولی «اوضاع آن موقع خیلی فرق می‌کرد و موضوع «سلطه‌گری» و «اطاعت‌برداری» در رابطه جنسی میان یک زن و مرد و اینکه چگونه می‌تواند رابطه‌ای را به تلخی کشاند، به نحوی برای مردم موضوعی ترسناک به نظر می‌رسید».

او ادامه داد: «خب من خیلی خوش‌شانس بودم که پورن‌هاب به ایده من اعتماد کرد و از همکاری با من در این پروژه نترسید».

ویژه برنامه کارگردانان رویاپرداز پورن‌هاب قصد دارد «فیلم‌های پورنی با کارگردانان مهمان غیرمنتظره تولید کرده تا صنعت تولید پورن را توسعه داده و محتوای متنوع‌تری را برای مخاطبان مختلف فراهم آورد».

کارگردانان مهمان سابق پورن‌هاب خواننده‌های رپ نظیر بروک کندی و یانگ ما بودند.

آقای پرایس درباره همکاری با بلا ثورن گفت: «خلاقیت و خیال‌پردازی بلا در طول این فیلم به تصویر کشیده می‌شود و او بینندگان را با خود به سفری به سرای لذت و شهوت می‌برد».

ابلا دنجر و اسمال هندز بازیگران این فیلم از ستارگان دنیای پورن هستند و موزیک آن از ماد سان، خواننده رپ است.

این فیلم برای بار اول در جشنواره بین‌المللی فیلم الدنبرگ از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ سپتامبر به روی پرده می‌رود و بعد از آن بر روی این سایت برای مشترکان پورن‌هاب پیریمیوم در دسترس خواهد بود.

ماه گذشته بلا ثورن در مصاحبه‌ای با برنامه «صبح‌به‌خیر آمریکا» گفت که بعد از مدت‌ها دوجنس‌گرا دانستن خود، اکنون خویش را فردی همه‌جنس‌گرا معرفی می‌کند. او گفت: «شما خود بهتر از هر کس می‌دانید از چه خوش‌تان می‌آید. برای من مهم نیست که فرد دختر یا پسر باشد یا از چه ضمیری برای توصیف او استفاده شود. چیزی که برای من مهم است شخصیت فرد است. ما همه موجوداتی ساده هستیم».

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/arts-entertainment/

© The Independent

بیشتر از فیلم