اوباما: اثبات وجود فرازمینی‌ها موجب تغییرات بنیادی در دنیا خواهد شد

برخی از خلبانان سابق نیروی دریایی آمریکا در ماه‌های گذشته به جزئیات برخوردها و مشاهدات خود از اشیای ناشناس پرنده اشاره کرده‌اند

باراک اوباما، رئیس جمهوری اسبق آمریکا، در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز که روز سه‌شنبه منتشر شد، پیش‌بینی کرد که اثبات وجود موجودات فرازمینی موجب تغییرات بنیادی در جوامع جهانی خواهد شد. 

از چهل و چهارمین رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو  با اِزرا کلاین، در شو ازرا کلاین سؤال شد که اگر انسان بتواند ثابت کند که موجودات فرازمینی در حال کاوش پیرامون کره زمین هستند اما هنوز راهی برای تماس با این موجودات مرموز یافت نشده است، چه خواهد شد؟

آقای اوباما در پاسخ گفت که احتمالا نظرات ملی- سیاسی او تغییر نخواهد کرد، اما پیش‌بینی کرد که اعتقادات و باورهای بسیاری از مردم جهان به چالش گرفته می‌شود و تعاملات جدیدی از آن منتج خواهد شد.  

او افزود: «جالب است. به هیچ‌وجه اعتقادات سیاسی مرا تغییر نخواهد داد، زیرا کل نظرات سیاسی من بر این واقعیت استوار است که ما اورگانیزم‌های بسیار کوچکی هستیم که روی این ذره کوچک در  فضا شناوریم. اما بی‌تردید بلافاصله گفت‌وگوهای بسیاری در مورد آن آغاز خواهد شد؛ از جمله این که برای دفاع از خود باید بودجه بیشتری به سیستم‌های تسلیحاتی اختصاص دهیم. مذاهب بیشتری شکل خواهند گرفت. و کی خبر دارد دست به چه نوع تعاملاتی خواهیم زد. ما در اختراع بحث میان خودمان مهارت داریم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اظهارات اوباما پیشاپیش انتشار گزارش  وزارت دفاع آمریکا پیرامون موارد محرمانه‌ای بیان می‌شود که در جریان آن پرسنل نظامی آمریکا پدیده اشیای ناشناس پرنده یا بشقاب پرنده (یوفو) را رویت کرده‌اند.  

برخی از خلبانان سابق نیروی دریایی آمریکا در چند ماه گذشته به جزئیات برخوردها و مشاهده‌های خود از اشیای ناشناس پرنده اشاره کرده‌اند و از جمله در ماه مه در مورد چند تجربه مشترک، با  برنامه خبری «شصت دقیقه» شبکه سی بی اس گفت‌وگو کرده‌اند. 

جِن ساکی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید، ماه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی روزانه در اشاره به  گزارش وزارت دفاع گفت که میزان اطلاعات موجود در این گزارش به تصمیم ریاست اداره امنیت ملی بستگی دارد.

خانم ساکی گفت: «البته تیم ما در اداره مدیریت امنیت ملی، فعالانه روی این گزارش کار می‌کند. گزارش‌های مربوط به تهاجم هرگونه هواپیما (یا شیء پرنده) شناخته شده یا ناشناس به حریم هوایی‌مان بسیار جدی تلقی می‌‌شود و تک تک موارد را بررسی می‌کنیم.»

© The Independent

بیشتر از جهان