«بشقاب‌پرنده‌ها بر فراز ناوهای آمریکا»

برخلاف تصور عمومی، به نظر می‌رسد این اشیا به قدرت‌های خارجی تعلق دارند

تصاویری که اوایل ماه جاری منتشر شده نشان می‌دهد یک شی کروی و مرموز قبل از ناپدید شدن در اقیانوس بر فراز کشتی نظامی اوج گرفته است - Handout / DoD / AFP

اخیراً شواهد بیشتری مبنی‌ بر نزدیکی بشقاب پرنده‌ها به نیروی دریایی ایالات متحده منتشر شده است که نشان می‌دهد تعدادی اشیاء پرنده بر فراز یک کشتی جنگی آمریکا در اقیانوس آرام پرواز می‌کنند.

این فیلم که توسط جرمی کوربل منتشر شده نشان می‌دهد بشقاب پرنده‌ها یک کشتی جنگی در سواحل کالیفرنیا را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند. وی همچنین ادعا کرد که فیلم را از مرکز اطلاعات مبارزه با ناو یو.اس اس.اوماها (USS Omaha  ) در ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۹ گرفته است.

تصاویری که اوایل ماه جاری منتشر شده نشان می‌دهد یک شی کروی و مرموز قبل از ناپدید شدن در اقیانوس بر فراز کشتی نظامی اوج گرفته است. آقای کوربل روز پنجشنبه در توییتی نوشت: «این داده‌های الکتریکی و نوری تأیید کننده حضور یک سری بشقاب پرنده در یک منطقه هشدار در نزدیکی سن دیگو است.»

تصاویر منتشر شده اخیر نشان می‌دهد که ملوانان در اوماها، ۹ وسیله که با سرعت نزدیک به ۱۶۰ مایل در ساعت (۲۵۷ کیلومتر در ساعت) به آنها نزدیک می‌شوند را مشاهده می‌کنند.

یکی از ملوانان اظهار داشت: «آنها علی‌رغم اینکه که به دور خود می‌چرخند، سریع حرکت می‌کنند».

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اوایل امسال پنتاگون اولین ویدئوی آقای کوربل را معتبر دانست. حادثه اوماها بخشی از مجموعه برخوردهای عجیب کشتی‌های جنگی ایالات متحده در سواحل اقیانوس آرام با اشیایی در آسمان در ژوئیه ۲۰۱۹  بود.
گفته می‌شود که در پایان ماه، ۹ کشتی آمریکایی با این اشیاء مواجه شده‌اند.

جرج نپ، روزنامه‌نگار با سابقه گفت: «این اشیا واقعاً ناشناخته هستند. اگر آنها هواپیماهای بدون سرنشین خارجی باشند، توانایی‌هایی را به نمایش می‌گذارند که بیش از فناوری‌ها و دانش ماست و برخی از آنها به نظر می‌رسد وسایل دست‌ساز متوسطی باشند که می‌توانند در هوا پرواز کنند، می‌توانند وارد اقیانوس شوند و به آسانی همان‌طور که در هوا سفر می‌کنند از طریق آب نیز سفر کنند.»

اگرچه فکر آزار و اذیت بشقاب پرنده‌ها به کشتی‌های نیروی دریایی ایالات متحده ممکن است تصاویری را در ذهن مردم ایجاد کند، اما این واقعیت که این اشیاء روی تجهیزات ارتش ایالات متحده متمرکز است که نشان می‌دهد که آنها احتمالاً به یک قدرت خارجی تعلق دارند.

© The Independent

بیشتر از جهان