لیگ برتر انگلستان: توخل جشن قهرمانی منچسترسیتی را عقب انداخت

در پایان بازی‌های این هفته، منچسترسیتی با ۸۰ امتیاز در صدر است

 مارکوس آلونسو دو دقیقه پس از وقت عادی بازی، گل برتری چلسی را زد - SHAUN BOTTERILL / POOL / AFP

قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلستان دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. در بازی‌های آخر هفته، چلسی توانست لحظه بالا بردن جام قهرمانی را برای شاگردان پپ گواردیولا عقب بیندازد.

سرخیو آگوئرو در اواخر نیمه اول، با غروری بی‌جا یک پنالتی را برای سیتی خراب کرد، اما به جبران آن اشتباه، در دقیقه چهل و چهارم تیمش را یک هیچ جلو انداخت.

با این همه، چلسی که به رهبری توخل هر روز بهتر بازی می‌کند، پا پس نکشید و در ورزشگاه الاتحاد منچستر، اول با گل حکیم زایچ بازی را به تساوی کشاند، و بعد دو دقیقه پس از پایان وقت عادی، با ضربه مارکوس آلونسو، بازی باخته را دو بر یک برد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بازی‌های دیگر روز شنبه، لیدز یونایتد با سه گل تاتنهام را که بعد از جدایی ژوزه مورینیو هنوز خودش را پیدا نکرده، سه بر یک شکست داد.

شفیلد یونایتد، تیم فانوس به‌دست جدول لیگ، در زمین خودش با دو گل مغلوب کریستال پالاس شد، و لیورپول، قهرمان فصل پیش، در انفیلد با گل‌های محمد صلاح و روبرتو فرمینیو از سد ساوت‌همپتون گذشت.

یکشنبه، روز شیاطین سرخ بود. منچستریونایتد که با مربی‌گری اوله گونار سلشر و بازی‌گردانی برونو فرناندز در مکان دوم جدول لیگ است، در زمین استون ویلا سه بر یک به پیروزی رسید. وستهام در خانه با یک گل به اورتون باخت، و وولوز در زمین خودش دو بر یک برایتون را شکست داد.

در پایان بازی‌های این هفته، منچسترسیتی با ۸۰ امتیاز در صدر است و همشهری‌اش یونایتد، با ده امتیاز کمتر در مکان دوم. چلسی ۶۴ امتیازی و لسترسیتی با یک امتیاز کمتر، مکان‌‌های سوم و چهارم را دارند. وستهم، لیورپول و تاتنهام نیز هر یک با یک امتیاز اختلاف، می‌کوشند تا جایگاه  خود را در میان شش تیم اول جدول تثبیت کنند.

بیشتر از فوتبال