دعوای «سریع و خشمگین»: بازیگر فیلم پاسخ می دهد

ستارگان سریال اولیه در مورد این فیلم پرفروش اختلاف نظر دارند

JASON KEMPIN / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

 

میشل رودریگز به حمله تایرس گیبسون، همبازیش در مجموعه فیلم های «سریع و خشمگین» علیه فیلم «هابز و شاو» که اقتباس «دوین جانسون» (از سریع و خشمگین) است، پاسخ داده است.

این بازیگر که از سال ۲۰۰۰ در فیلم های«سریع و خشمگین» شرکت داشته، در توئیتر گفته که هم برای جانسون و هم جیسون استاتهام خوشحال است و افزوده: «به چیزهای جزئی توجه ندارم. اتحاد از همه مهم تر است، بخصوص در حال حاضر».

هرچند او مستقیما به گیبسون اشاره نکرده، اما این توئیت به روشنی به پست اینستاگرامش -- که اکنون حذف شده -- اشاره دارد که در آن از فیلم جدید انتقاد کرده است. 

او ضمن پست تصویر مقاله ای که به اشتباه می گفت این فیلم فروش نداشته است، نوشت: «متلاشی کردن خانواده به روشنی آن ارزشی را ندارد که آدم فرض می کند».

در سال ۲۰۱۷، این بازیگر -- که ابتدا در نقش رومن پیِرس در «بسیار سریع و بسیار خشمگین» ظاهر شد -- از اقتباسی کهنه دنبال به تعویق افتادن اکران «سریع و خشمگین 9» از ۲۰۱۹ به ۲۰۲۰  تهیه شده به شدت انتقاد کرد. 

اما رودریگز هیچ دلگیری نداشته و فیلم را به خاطر آن که یک «فرد قومی» را برجسته می کند، مورد ستایش قرار داد. جانسون نیمی سیاهپوست و نیمی اهل ساموا است.

از روز پنجشنبه (اول ماه اوت) که «هابز و شاو» روی اکران آمد، از فیلم «شیر شاه» جلو زده  و بیش از 180 میلیون دلار در سینماهای جهان درآمد داشته است.

کار تهیه نهمین شماره از این مجوعه در ماه مه آغاز خواهد شد. جاستین لین، که نامی آشنا برای کسانی است که این سری فیلم ها را از آغاز دنبال کرده اند، کارگردانی نهمین و دهمین فیلم را برعهده خواهد داشت.

سریال های پشت سرهم جاستین لین به فاصله یک سال از یکدیگر اکران خواهد شد. قرار است در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ هم شماره دیگری روی اکران بیاید که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.

رودریگز که در فیلم های «آواتار» و «گمشده» بازی کرده، در سال ۲۰۱۷ تهدید کرد که اگر تهیه کنندگان فیلم جایگاه بهتری برای زنان قائل نشوند، کناره گیری خواهد کرد.

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

https://www.independent.co.uk/arts-entertainment

© The Independent

بیشتر از فیلم