سلنا گومز دیگر از ستاره بودن در دنیای موسیقی پاپ لذت نمی‌برد

«هدف از این کار چیست؟ اصلا چرا این کار را انجام می‌دهم؟»

گومز می‌خواهد زمان بیشتری را صرف تهیه‌کنندگی و بازیگری کند-Tibrina Hobson/Getty Images/AFP

سلنا گومز، خواننده و هنرپیشه، اشاره کرد ممکن است از دنیای موسیقی بازنشسته شود چون مردم «او را خیلی جدی نمی‌گیرند».

خانم گومز که در بیشتر مدت فعالیت‌ حرفه‌ای خود به موسیقی و بازیگری مشغول بوده، در مصاحبه‌ای جدید اذعان داشته است که دیگر از ستاره بودن در دنیای موسیقی پاپ لذت نمی‌برد و از آن راضی نیست؛ چون مردم نمی‌توانند میان هنر او و شخصیتش تفاوت قائل شوند.

خانم گومز به نشریه ووگ گفت: «سخت است به کار موسیقی بپردازید وقتی مردم شما را خیلی جدی نمی‌گیرند. من لحظاتی را تجربه کرده‌ام که با خود می‌گفتم: «هدف از این کار چیست؟ اصلا چرا این کار را انجام می‌دهم؟»

خانم گومز افزود که از واکنش‌های «برخی از افراد» به آهنگ خود در سال ۲۰۱۹ با نام «تو را از دست می‌دهم تا عاشقم باشی» (Lose You to Love Me) که سرآغازی بر آلبوم سوم او با عنوان «نادر» (Rare) بود، ناامید شده است. او این موسیقی را «بهترین آهنگی» که تاکنون بیرون داده، توصیف کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او توضیح داد: «به نظرم افراد بسیاری از موسیقی من لذت می‌برند و من قدردان آن هستم و به همین دلیل به فعالیت خود ادامه دادم، اما به نظرم دفعه بعدی که آلبومی منتشر کنم، خیلی متفاوت خواهد بود. می‌خواهم قبل از آنکه شاید برای همیشه از دنیای موسیقی بازنشسته شوم، یک بار دیگر تلاش کنم.»

وقتی جیا تولنتینو، مصاحبه‌گر، از وی پرسید منظورش از این گفته چیست، خانم گومز پاسخ داد که او باید درباره چیزی که می‌گوید «محتاط» باشد، ولی افزود که می‌خواهد در آینده نزدیک، زمان بیشتری را صرف تهیه‌کنندگی و بازیگری کند.

خانم گومز با ایفای نقش در سریال «جادوگران محله ویورلی» (The Wizards of Waverly Place) در شبکه دیزنی به شهرت رسید و بعد به ستاره اصلی گروه پاپ «سلنا گومز و سین» مبدل شد. در سال ۲۰۱۳، او اولین آلبوم انفرادی خود را منتشر کرد. محبوب‌ترین آهنگ‌های او «نمی‌تونم خودم رو کنترل کنم» (Hands to Myself) و «دروغگوی بد» (Bad Liar) هستند.

از زمان انتشار آلبوم نادر در اوایل سال ۲۰۲۰، خانم گومز به طور عمده به فعالیت‌های غیر موسیقیایی روی آورده است.

او در مجموعه طنزی با نام «فقط قتل‌هایی در ساختمان» (Only Murders in the Building) که به زودی منتشر خواهد شد، در کنار استیو مارتین و مارتین شورت ایفای نقش خواهد کرد و اخیرا قراردادی امضا کرده تا در فیلم زندگی‌نامه حماسی «هفت قله» (Seven Summits) در نقش اولین خانم همجنسگرایی که هر هفت قله را تسخیر کرده‌ است، ظاهر شود.

خانم گومز همچنین مجری یک برنامه موفق آشپزی با نام «سلنا + آشپز» (Selena + Chef) برای سرویس پخش فیلم اچ‌بی‌او مکس در ایالات متحده است.

© The Independent

بیشتر از موسیقی