نیاز «روانی مبرم» رزاموند پایک برای دفن جوایزش

«برای من خیلی معذب‌کننده است که جوایز خود را در خانه به نمایش بگذارم»

رزاموند پایک، بازیگر بریتانیایی - Christopher Polk/Getty Images/AFP

رزاموند پایک برملا ساخت نیاز «روانی مبرمی» دارد که جوایز بازیگری خود را در حیاط  پشت خانه‌اش خاک کند.

این بازیگر بریتانیایی که ماه گذشته برنده جایزه گلدن گلوب به خاطر ایفای نقش در فیلم طنز تاریک «من خیلی مراقبت می‌کنم» (I Care a Lot) شد، به الن دجنرس گفت این جایزه هم به سرنوشت جوایز سابق او دچار خواهد شد.

خانم پایک هنگام حضور در برنامه گفتگوی تلویزیونی الن در روز چهارشنبه، ۱۰ مارس، شایعات جاری را تایید کرد که حیاط پشت خانه‌اش ویترینی عجیب از جوایز نیمه دفن شده او است.

او اظهار داشت: «احتمالا نیاز روانی خیلی عمیقی است ... اگر روان‌شناس یا روان‌پزشکی در بین مخاطبان خود دارید ممکن است بگویند این احتمالا به خاطر نشانگان خودویرانگری دروغین عمیقی است. برای من خیلی معذب‌کننده است که جوایز خود را در خانه به نمایش بگذارم. مردم وقتی به خانه من می‌آیند چگونه با آنها تعامل خواهند داشت؟ ... به نظر من که عجیب است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم پایک گفت جوایزش را تنها تا نیمه در خاک دفن می‌کند و افزود: «فقط کمی از آنها دیده می‌شود و شما می‌توانید گوشه‌ای فریبنده از یک دست یا یک گلوب را آنجا ببینید.»

او ادامه داد: «به نظرم که سرگرم‌کننده است چون در آینده وقتی بمیرم و از این دنیا بروم، یا وقتی اشخاص دیگری این خانه را می‌خرند، هنگام رسیدگی به باغ با اشیایی فلزی برخورد خواهند کرد و فکر می‌کنند گنجینه‌ای یافته‌اند‌ و در واقع نیز مجموعه‌ای از جوایز را پیدا کرده‌اند و با خود می‌اندیشند معنی این یافته چیست؟»

گرچه خانم پایک تنها یک بار برای اسکار و یک بار برای بفتا برای ایفای نقش در فیلم «دختر گم‌شده» (Gone Girl) در سال ۲۰۱۵ نامزد دریافت جایزه شد، اما او برنده جمعی دیگر از جوایز بوده است از جمله یک جایزه امی، یک جایزه مستقل فیلم بریتانیا و همچنین جایزه شموی طلایی.

خانم پایک هنگام دریافت جایزه گلدن گلوب خود در ماه فوریه، به گونه‌ای به یاد ماندنی به شدت از رودی جولیانی، متحد دونالد ترامپ به خاطر حضور جنجال‌برانگیزش در فیلم جدید «برات» (Borat) انتقاد کرد.

© The Independent

بیشتر از فیلم