احتمال نقل مکان ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر به نیوجرسی

به نظر می‌رسد نیویورک آغوش بازی برای استقبال از خانواده ترامپ نخواهد داشت

ایوانکا ترامپ  و جرد کوشنر به همراه فرزندانشان- Eric BARADAT / AFP

همزمان با انتشار این گمانه‌زنی‌ها که احتمالاً حقله‌های اجتماعی در نیویورک پذیرای ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر نخواهد بود، خبر این است که این زوج اینک در حال بازسازی و توسعه خانه خود در بدمینستر ایالت نیوجرسی هستند.

به گزارش نیویورک تایمز، در بازسازی ملک این زوج در نیوجرسی که در باشگاه ملی گلف ترامپ واقع است، قرار است پارکینگ هلی‌کوپتر جابه‌جا شود، تعدادی اتاق جدید و چهار زمین جدید پیکل بال به آن اضافه شود، مجموعه سونا و یوگا بازسازی شود، و پنج «کلبه» تقریبا پانصد متر مربعی نیز در آن ساخته شود.

این زوج هنوز اعلام نکرده‌اند که با ورود جو بایدن به کاخ سفید در بیستم ژانویه و از دست دادن شغل خود به عنوان مشاوران رئیس جمهوری، تصمیم دارند کجا زندگی کنند. آنها در سال ۲۰۱۶ همزمان با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، به واشنگتن دی سی نقل مکان کردند.

پیش از آن، این دو نیز مانند بقیه اعضای خانواده ترامپ در منهتن در نیویورک ساکن بودند. اما احتمالا نیویورک آغوش بازی برای استقبال از آنها نخواهد داشت.

دونالد ترامپ قصد دارد به جای بازگشت به نیویورک، به طور دایمی به ایالت فلوریدا نقل مکان کند و در تفرجگاه مارالاگوی خود مستقر شود.

دختر و داماد او نیز می‌توانند آقای ترامپ را همراهی کنند و به مارالاگو که اینک در حال بازسازی است، نقل مکان کنند. اما بعید است چنین امری رخ دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این دو در مارالاگو صاحب ملک هستند، اما از آنجا که ملانیا ترامپ قصد دارد به آنجا نقل مکان کند و مطابق شنیده‌ها روابط او با ایوانکا روابط گرمی نیست، احتمالا ایوانکا ساکن فلوریدا نخواهد شد.

دانی دش که در نیویورک به مدیریت نشان‌های تجاری اشتغال دارد و از منتقدان آقای ترامپ است، به نیویورک تایمز می‌گوید که به نظر او «بازگشت این زوج به نیویورک حتی از بازگشت آقای ترامپ دشوارتر و منزوی‌تر» خواهد بود.

«رئیس جمهوری آدم نفرت انگیزی است، اما او یک کاراکتر تاریخی است. اما این دو، پس‌افتاده‌های بی‌عرضه‌ای هستند که دنبال او کشیده شدند.»

اما جورجینا بلومبرگ، دختر مایکل بلومبرگ میلیاردر، اخیرا به «دیلی بیست» گفت که به نظر او حملات مردم و رسانه‌ها به این زوج نامنصفانه است و نیویورکی‌ها آنها را خواهند بخشید.

یکی از دوستان قدیمی خانم ایوانکا ترامپ به «ونیتی فر» گفته است که به نظر او این زوج تنها در میان حلقه محدودی در نیویورک پذیرفته خواهند شد.

او گفت: «تنها آن کسانی با این زوج معاشرت خواهند کرد که می‌خواهند به قدرت نزدیک باشند و کسی قدرتمندتر از این دو نمی‌شناسند. اما هر کسی که عزت نفس داشته باشد، اخلاقیات سرش بشود، به فکر آینده زندگی حرفه‌ای خود باشد، و نخواهد مورد شماتت دوستان و آشنایانش قرار بگیرد، از این دو دوری خواهد کرد.»

© The Independent

بیشتر از جهان