کیک انتخابات؛ دستور پخت فراموش شده‌ای که دوباره طرفدار پیدا کرد

جستجوی اینترنتی درباره دستور پخت این کیک همزمان با انتخابات آمریکا در حال افزایش است

کیک انتخابات کیکی است که برای شب‌های طولانی شمارش آرا پخته می‌شد. عکس تزیینی است - JOSEPH PREZIOSO / AFP

برای  اینکه از دنبال کردن اخبار بد در روز انتخابات در امان بمانید، نگاهی به سنت‌های قدمی کشورها بیاندازید: «کیک انتخابات». این کیک در سال‌های اخیر فراموش شده بود اما از صبح روز یکشنبه تعداد زیادی در گوگل آن را جستجو کرده‌اند.

به گزارش نیویورک تایمز، دستور تهیه کیک انتخاباتی هارتفورد در کتاب «پخت و پز آمریکایی» نوشته آملیا سیمونز که در سال ۱۷۹۶ منتشر شده وجود دارد. این کتاب، نخستین کتاب آشپزی شناخته شده‌ای است که توسط یک آمریکایی در ایالات متحده نوشته شده است، هر چند اشاراتی به این کیک در دوره قبل از اعلامیه استقلال وجود دارد.

داستان این کیک به شرح زیر است: در اوایل بهار، انتخابات فرماندار و سایر مقامات در شهرهای ایالت کنتیکت برگزار شد و در ماه مه، نمایندگان اطراف این منطقه برای شمارش آرا در هارتفورد گرد هم آمدند، کاری که اغلب تا شب به طول می‌انجامد.

اگر شمارش آرای رقابت ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ تا اواخر شب طول بکشد، که احتمال کمی وجود دارد، احیای این سنت فکر خوبی است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ماریان بوروس گزارشگری بود که داستان و دستورالعمل این کیک را با اقتباس از «کتاب پخت کشاورز» (The Fannie Farmer Baking Book) نوشته ماریون کانینگام در روزنامه تایمز منتشر کرد.

مواد لازم برای پخت کیک یک خمیر تخمیر شده پر از کشمش و پیکن (گونه‌ای گردوی گرمسیری)، و ادویه‌هایی از جمله دارچین، میخک و جوز هندی است. بافت نهایی چیزی بین کیک اسفنجی و کیک میوه‌ای متراکم است. بر اساس انجمن تاریخی نیوانگلند، گفته می‌شود که اولین کیک های انتخاباتی تا ۱۲ پوند هم وزن داشته است.

نگهداری از این کیک هم ساده است و می‌تواند در این انتخابات خوب به فروش برسد. می‌توانید از عصر سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه آن را میل کنید و بقیه‌اش به عنوان میان وعده روزهای بعد باقی می‌ماند.

بیشتر از زندگی